کد خبر : 1970050 | 11 مهر 1402 ساعت 20:08 | 14.9K بازدید | 18 دیدگاه

حذف بد موقع آلکاراس: جوکوویچ در راه رکوردی دیگر

یانیک سینر در نیمه نهایی مسابقات اوپن پکن یک بار دیگر موفق به شکست دادن کارلوس آلکاراس شد.

حذف بد موقع آلکاراس: جوکوویچ در راه رکوردی دیگر

به گزارش “ورزش سه”، عصر امروز در تکرار رقابتی که به “نبرد نسل آینده” معروف شده است، یانیک سینر ایتالیایی موفق شد تا کارلوس آلکاراس را در نیمه نهایی اوپن ۵۰۰ امتیازی پکن شکست دهد و به فینال برسد. در ست اول بازی نزدیک و زیبا دنبال شد و هر یک از دو بازیکن دو بار یکدیگر را برک کردند و بازی به تای برک کشیده شد. 

در این بخش هر دو بازیکن پر اشتباه ظاهر شدند و در نهایت سینر روی یک سرویس دوم ضعیف از آلکاراس امتیاز نهایی را با یک ریترن وینر پر قدرت کسب کرد. در ست دوم آلکاراس حرفی برای گفتن نداشت و از چهار گیم سرویس خودش سه بار برک شد و از شانس‌های به دست آمده روی سرویس های سینر هم استفاده نکرد تا ست دوم را ۶-۱ واگذار کند و مثل مسترز میامی، این بار هم مقابل سینر در نیمه نهایی حذف شود. سینر حالا در بازی های رو در رو با آلکاراس ۴-۳ جلوست و برای اولین بار، روز دوشنبه هفته آینده به رتبه ۴ رنکینگ بخش مردان صعود خواهد کرد.

1935157

 با حذف آلکاراس در این مرحله، احتمال باقی ماندن نواک جوکوویچ به عنوان امتیاز آورترین مرد دنیای تنیس در سال 2023 بالاتر رفت و او در راه رسیدن به رکورد 8 بار اتمام فصل در جایگاه شماره یک قرار دارد.

در میامی سینر با حذف آلکاراس به فینال مقابل دانیل مدودف رسید و در پکن هم باز این اتفاق تکرار خواهد شد چرا که در دیگر بازی نیمه نهایی هم مدودف موفق به حذف الکساندر زورف در پنجمین رویارویی سال ۲۰۲۲ و هفدهمین رویارویی کل دوران فعالیتشان شد.

فردا عصر سینر و مدودف بازی فینال را برگزار خواهند کرد و مدودف دوباره با حریف مورد علاقه اش مواجه خواهد شد. مدودف تا به حال ۶ بار با سینر رو به رو شده است و هر شش بازی را با پیروزی به خاتمه رسانده است که این شامل دو فینال در روتردام و میامی در سال ۲۰۲۳ می‌شود و احتمالا دیدن هیچکس به اندازه سینر در این فینال برای مدودف خوشحال کننده نخواهد بود.

دیدگاه‌ها