کد خبر : 1970057 | 11 مهر 1402 ساعت 20:57 | 31K بازدید | 17 دیدگاه

تجربه مظاهری به جنجال های آزادی پایان داد

رشید هستم، یک میانجیگر حرفه‌ای!(عکس)

رشید مظاهری در جریان درگیری بازیکنان نساجی و الهلال نقش مهمی ایفا کرد و بارفتار حرفه‌ای به پایان غائله کمک کرد.

رشید هستم، یک میانجیگر حرفه‌ای!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جنجال های پیش آمده در بازی نساجی مازندران و الهلال عربستان سبب توقف طولانی مدت این مسابقه شد و در نهایت هم داور چینی با کمک تکنولوژی VAR سلمان فرج و امیرمحمد هوشمند دو بازیکن دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد و آنها را از زمین اخراج کرد.

ویدئو: 312575

یکی از نکات مهم در لحظاتی که درگیری بازیکنان دو تیم بالا گرفت و حاشیه هایی ایجاد شد، میانجیگری رشید مظاهری و کمک های او برای پایان غائله بود. رشید در لحظات اولیه درگیری سریعا خودش را به میان بازیکنان دو تیم رساند و سعی کرد به درگیری های پایان بدهد.

1935178

این دروازه بان که با 4 تیم مختلف حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه داردو  از این حیث در بین تمام گلرهای ایرانی رکورددار است، با کوله باری از تجربه در آرام کردن فضا نقش زیادی داشت؛ او با بازیکنان خودی صحبت کرد و از آنها خواست آرام باشند. همچنین وقتی برخی تماشاگران اقدام به پرتاب بطری کردند، به سمت آنها رفت و خواست به این کار ادامه ندهند.

1935180

اوج رفتار حرفه ای رشید را اما در صحنه خروج سلمان فرج از زمین بعد از کارت قرمز شاهد بودیم؛ این بازیکن عربستانی وقتی قصد خروج از زمین از قمست راهروی منتهی به رختکن را داشت، با پرتاب بطری از سوی برخی تماشاگران روبه رو شد. سلمان فرج سریعا از مسیر خود برگشت و سعی داشت به داور القا کند که امکان خروجش از زمین فراهم نیست.

1935179

با توجه به اینکه وقت بازی در حال سپری شدن بود و نساجی نیز یک بر صفر عقب بود، رشید بار دیگر از تجربه خود کمک گرفت و سریعا به وسط زمین آمد. او سلمان فرج بازیکن الهلال را در آغوش گرفت و با دست دیگرش از هواداران خودی خواست بطری پرتاب نکنند. در نهایت سلمان فرج با همراهی رشید از زمین خارج شد و مظاهری هم وقتی خیالش راحت شد که این بازیکن به سمت رختکن رفته، سریعا به چارچوب دروازه اش برگشت و کارش را ادامه داد.

بی شک حضور بازیکن باتجربه ای مثل رشید مظاهری کمک زیادی به پایان یافتن درگیری های نیمه اول مسابقه نساجی و الهلال داشت و سیدمهدی رحمتی هم خوشحال است که چنین دروازه بان حرفه ای و خوبی دارد.

دیدگاه‌ها