کد خبر : 1970074 | 11 مهر 1402 ساعت 21:52 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

نظر عجیب پپ: انگار داوران در مراسم اسکار هستند

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، ضمن ابراز همدردی با لیورپول بعد از جنجال داور ویدیویی گفت که داورها باید کمی متواضع تر باشند و از کانون توجه فاصله بگیرند.

نظر عجیب پپ: انگار داوران در مراسم اسکار هستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که در بازی جنجالی تاتنهام و لیورپول یک گل کاملا سالم لیورپول مردود اعلام و فرصت صدرنشینی از این تیم گرفته شد، علاوه بر اعضای باشگاه لیورپول،  بازیکنان و مربیان دیگری هم در لیگ برتر، به سیستم معیوب اتاق وار اعتراض کردند و یکی از آنها پپ گواردیولا بوده است.

1935234

او در باره این اتفاق و به طور کلی کارایی داوران و اتاق وار گفت:" به نظرم داوران باید کمی از کانون توجه فاصله بگیرند و متواضع تر باشند. باید سیستمی به وجود بیاید که اینقدر تمرکز بالایی روی داوران مسابقه وجود نداشته باشد و نتیجه در زمین، با بازیکنان و قوانین بازی تعیین شود. انگار که داوران در مراسم اسکار هستند! کمی باید از معرض دید بیرون بروند و اجازه بدهند که بازیکنان و بازی خودش را نشان بدهد."

گواردیولا همچنین تاکید کرد که با لیورپول همدردی می کند:"کار داوران سرنوشت را تغییر داد. تصمیمات مهم را نه داور خود بازی بلکه اتاق وار می گیرد و اگر آنجا اشتباه شود واقعا دردسر بزرگی است. من کاملا احساسات کادر فنی و هواداران لیورپول را می فهمم. اینطور ضربه خوردن خوشایند نیست."

لازم به ذکر است باشگاه لیورپول رسما به این تصمیم اعتراض کرد و درخواست انتشار کامل مکالمه داور بازی و داوران اتاق وار را برای روشن شدن علت آن اشتباه را به اتحادیه داوران فوتبال انگلیس ارائه کرد.

دیدگاه‌ها