کد خبر : 1970090 | 12 مهر 1402 ساعت 04:35 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

تلاش های اسماعیلی برای تصاحب توپ و میدان! (عکس)

فرشید اسماعیلی بازیکن باتجربه نساجی تلاش زیادی در میانه میدان مقابل الهلال انجام داد.

تلاش های اسماعیلی برای تصاحب توپ و میدان! (عکس)

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی هافبک با تجربه نساجی در دیدار با الهلال حداکثر تلاش خود را کرد تا در بازیسازی و میانه میدان شرایط را به نفع سرخپوشان ایران تغییر دهد.

فرشید اسماعیلی که بین بازیکنان نساجی بیشتر از دیگر نفرات سابقه تقابل با الهلال و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته است در تلاش بود تا تاثیر خود را روی روند تیمی نساجی بگذارد و برای این مهم تلاش زیادی کرد.

1935320

در دقیقه 10 مسابقه اسماعیلی با پرس شدید روی پای بازیکن الهلال رفت و با دو تکل بلند سعی داشت تا توپ را برای ایجاد ضد حمله فراهم کند.

بعد از ده نفره شدن الهلال و نساجی میزان دوندگی بازیکنان بالاتر از حد نرمال رفت و بازیکنان خط میانی برای جبران کمبود نفرات باید فضای بیشتری از زمین را پوشش میدادند، همین موضوع باعث خستگی سریع تر بازیکنان شد و فرشید اسماعیلی در دقیقه 60 جای خود را به زامهران داد.

1935321

خط هافبک نساجی کار سختی در این مسابقه داشت، علاوه بر وظایفی که در میانه میدان داشتند باید در کناره های زمین به بازیکنان دفاعی کمک می کردند تا در مقابل وینگرهای صاحب نام الهلال برتری عددی به وجود می آمد.

1935322

بازیکنان نساجی در این مسابقه تلاش زیادی برای گلزنی و کسب نتیجه لازم مقابل الهلال انجام دادند اما از لحاظ زیرساخت فوتبالی و تجربه بازیکنان داخل میدان حریف این تیم قدرتمند نشدند و با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

دیدگاه‌ها