کد خبر : 1970112 | 11 مهر 1402 ساعت 23:50 | 23.4K بازدید | 17 دیدگاه

جود بلینگام مثل سایه رونالدو را تعقیب می‌کند

جود بلینگام در رئال مادرید رکوردهای کریستیانو رونالدو را تکرار می‌کند.

جود بلینگام مثل سایه رونالدو را تعقیب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف ناپولی‌ رفته است.

در این بازی که تیم ایتالیایی ابتدا به گل رسید، رئال ابتدا روی پاس گل جود بلینگام به وینیسیوس جونیور به گل تساوی رسید و سپس این بازیکن گل برتری را وارد دروازه حریف کرد.

او در دقیقه 27 با توپ ربایی به موقع فرصت گلزنی را برای وینیسیوس فراهم کرد و خودش در دقیقه 34 یک گل انفرادی زیبا با دریبل 4 بازیکن ناپولی به ثمر رساند تا خیال رئال را راحت کند.

ستاره انگلیسی که اجازه نداد تیمش در نیمه اول بازی امشب بازنده به رختکن برود در آغاز کارش به عنوان بازیکن رئال مادرید با ستاره‌های سابق باشگاه مطرح اسپانیایی مقایسه می‌شود.

بلینگام که طی 9 بازی با پیراهن رئال در تمامی مسابقات از ابتدای فصل شرکت کرده، اکنون 8 گل زده و همچنین 3 پاس گل هم ارسال کرده است.

1935345

با نمایش امشب، او به رکورد کریستیانو رونالدو رسیده است. بلینگام اکنون مانند ستاره پرتغالی در دو بازی اول لالیگا و همینطور لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است.

او خواسته یا ناخواسته با ستاره‌های بزرگ این باشگاه مقایسه می‌شود و تا به امروز هم نشان داده با تداوم گلزنی و ارسال پاس گل در هر مسابقه می‌تواند در آینده یک نام فراموش نشدنی در تاریخ این باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها