کد خبر : 1970126 | 12 مهر 1402 ساعت 01:10 | 9.4K بازدید | 23 دیدگاه

کپنهاگن 1-2 بایرن: یک شوت تیم توخل را نجات داد

بایرن مونیخ در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه کپنهاگن 2-1 پیروز شد.

کپنهاگن 1-2 بایرن: یک شوت تیم توخل را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، کپنهاگن در دومین مسابقات از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب از بایرن مونیخ میزبانی کرد.

ویدئو: 312618

میزبان در نیمه اول این بازی بیشتر شاهد حملات پی در پی بایرن مونیخ بود که البته راه به جایی نبرد اما هیجان بالایی به بازی داده بود.

1935388

موقعیت‌های بایرن برای گلزنی کافی نبود و ضربات پایانی دقت کافی را نداشت تا نیمه اول با اینکه بایرن نزدیک 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم بازی برخلاف 45 دقیقه نخست بهتر بود و 3 گل در پی داشت که اولین آن به نام میزبان نوشته شد.

1935389

گونکالوس پاس بلند به سمت دروازه بایرن را کنترل کرد و آن را در اختیار ویکتور کلاسون قرار داد که ضربه محکم او توسط مدافعان بلوکه شد. توپ هنوز از محوطه جریمه خارج نشده بود که لوکاس لراگر از راه رسید و آن را در دقیقه 53 وارد دروازه حریف کرد.

تلاش بایرن برای گل تساوی با پیش افتادن حریف افزایش یافت و این جمال موسیالا بود که امیدهای نماینده آلمان را زنده نگه داشت.

1935390

ستاره جوان پس از دریافت توپ در حوالی محوطه جریمه مقداری با آن حرکت کرد و در حالیکه دو مدافع حریف خواستار جلوگیری از شوت او بودند، ضربه پای راستش به گوشه دروازه رفت و بازی به تساوی رسید.

بایرن برای کسب دومین پیروزی در اروپا امیدوار بود و دقیقه 84 بالاخره ماتیاس تل گل برتری باواریایی‌ها را به ثمر رساند. هری کین ارسال بلند اسون اولرایش را با ضربه سر به سمت محوطه جریمه فرستاد.

1935391

توماس مولر پس از کنترل آن مجبور شد با تنه مدافع کپنهاگن را از توپ دور کند و سپس با یک مکث به تل پاس داد که او توپ را از کنار دستان دروازه‌بان و همینطور مدافعی که در آستانه دروازه قرار داشت، عبور داد و گلزنی کرد. این گل به دلیل برخورد مولر با بازیکن حریف توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و پس از چند لحظه تایید شد.

بایرن در دقایق باقی مانده بازی موفق شد از برتری خود محافظت کند تا بازی خارج از خانه را با کسب 3 امتیاز پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها