کد خبر : 1970143 | 12 مهر 1402 ساعت 01:52 | 32.2K بازدید | 83 دیدگاه

تن هاخ: ناراحتی‌ امشب را سوخت بازی شنبه می‌کنیم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، درباره شکست امشب‌شان مقابل گالاتاسرای با خبرنگاران سخن گفت.

تن هاخ: ناراحتی‌ امشب را سوخت بازی شنبه می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد پس از باخت در بازی اول لیگ قهرمانان این فصل مقابل بایرن، دومین بازی را هم در خانه و مقابل گالاتاسرای با نتیجه ۳-۲ واگذار کرد. آنها بازی قبلی‌شان در الدترافورد را هم به کریستال پالاس باخته بودند.

سرمربی هلندی منچستر یونایتد در مورد باخت امشب گفت:«خطاهایی که ما امشب داشتیم را نمی‌توانید در این سطح انجام دهید. ما همه با هم اشتباه می‌کنیم، فقط یک نفر نیست. به عنوان یک تیم اشتباهات زیادی داریم. ما دو بار در بازی امشب جلو افتادیم ولی در نهایت بازی را باختیم. انتظار این نتیجه را نداشتیم. از خودمان انتظار بیشتری داریم.»

او درباره عملکرد راسموس هویلوند، مهاجم تیمش اظهار نظر کرد:«راسموس گل‌های زیبایی به ثمر رساند. ما از این موضوع خوشحالیم، البته بازی را نبردیم. او می‌تواند با گل‌هایش خوشحال باشد.»

او همچنین در مورد صحنه‌ای که مارکوس رشفورد در نیمه دوم به جای شوت، توپ را به برونو فرناندز پاس داد واکنش نشان داد:«این به مارکوس بستگی دارد. در چنین لحظه‌ای او باید تصمیم بگیرد.»

1935435

سرمربی شیاطین سرخ درباره عملکرد اونانا در بازی امشب هم صحبت کرد:«فکر می‌کنم باید با بازیکنان بیشتری درباره اشتباهات صحبت کنم اما بله باید با آندره هم حرف بزنم. من او را تشویق خواهم کرد و باید از او حمایت کنم. او یک دروازه‌بان بزرگ برای ما است.»

اریک تن هاخ در مورد رویکردشان برای بازی با برنتفورد اظهار نظر کرد: شکست ما در بازی امشب و این ناامیدی‌ای که داریم باید سوخت بازی شنبه باشد و بتوانیم آن بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.»

دیدگاه‌ها