کد خبر : 1970150 | 12 مهر 1402 ساعت 18:48 | 256.8K بازدید | 132 دیدگاه

همچنان امیدمان به روزهای آخر است

پایان روز یازدهم در هانگژو: کشتی با طلا وارد نشد!

فرنگى‌كاران با دو نقره و يک برنز تنها مدال‌آوران ایران در روز یازدهم بودند.

پایان روز یازدهم در هانگژو: کشتی با طلا وارد نشد!

به گزارش "ورزش سه"، با نگاهى به جدول مدال‌ها و حضور ايران در رده يازدهم تا پايان روز يازدهم بازى‌هاى آسيايى، به اين نكته پى مى‌بريم كه سه روز پيش رو تا پايان اين بازى‌ها براى كاروان ايران بسيار حياتى و هيجان انگيز است. 

اما از روز يازدهم مسابقات، كشتى گيران وارد ميدان شدند و بار سنگينى را براى كسب مدال طلا روى دوش خود احساس مى‌كنند. 
شاگردان حسن رنگرز در تيم ملى كشتى فرنگى از در ٤ وزن روى تشک رفتند، اما نه آنها و نه ساير ورزشكاران نتوانستند در اين روز صاحب مدال طلا شوند.
فقط فرنگى‌كاران با دو نقره و يک برنز تنها مدال‌آوران ایران در روز یازدهم بودند.

1935778

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز یازدهم بازی‌های آسیایی همراه باشید:


* دوومیدانی

١٥:٣٧: حسین کیهانی، ملی پوش دوی استقامت کشورمان که قرار بود در ماده ۵ هزار متر هم شرکت کند، به دلیل سرما خوردگی انصراف داد. او پیش از این در ماده ۳ هزار متر مانع از رسیدن به مدال بازمانده بود.

١٥:٣٩: بدین ترتیب دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره در پرتاب دیسک به کار خود در هانگژو پایان داد.


* وزنه بردارى

١٤:٥٦: حسين سلطانى به عنوان اولين وزنه بردار ايرانى در بخش مردان يه مصاف رقباى خود در دسته ٨١ كيلوگرم رفته است.

١٤:٥٩: سلطاني در حركت نخست يكضرب ١٤٧ كيلوگرم را با موفقيت مهار كرد.

۱۵:۱۶: حسین سلطانی با ثبت ۱۵۴ کیلوگرم در حرکت سوم به کار خود در یک‌ضرب پایان داد.

۱۵:۳۳: ری چونگ سونگ از کره شمالی با مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرم رکورد یکضرب دسته ۸۱ کیلوگرم بازی‌های آسیایی را شکست. در پایان یکضرب حسین سلطانی با حدنصاب ۱۵۴ کیلوگرم پنجم شد.

۱۶:۰۷: حسین سلطانی در دسته 81 کیلوگرم مردان با مهار وزنه 154 کیلوگرم در يک ضرب، 181 کیلوگرم در دوضرب و 335 کیلوگرم در مجموع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.

1935734

۱۶:۰۸: در صورت مهار وزنه 195 کیلوگرم که اقدام سومش بود می‌توانست به مدال برنز برسد.


* شطرنج

۱۰:۵۳: تیم ملی شطرنج ایران که در آستانه قهرمانی قرار گرفته، امروز‌ در دیداری سرنوشت ساز به مصاف ویتنام رفته است.

1935520

۱۱:۲۱: با توجه به شانس کسب مدال طلا توسط تیم ملی شطرنج، وزیر ورزش و رئیس‌ کمیته ملی المپیک با ملی پوشان قبل و‌ حین بازی با ویتنام دیدار کردند.

1935539

١٣:٢٣: در دور ششم مسابقات شطرنج تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو هم‌اکنون با رقابت ایران و ویتنام در جریان است. در حالیکه کار سه شطرنج باز کشورمان در جریان است، سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با مهره سیاه و  زودتر از دیگران بر رقیب خود يعنى نفر هجدهم برترین شطرنج‌بازان دنیا غلبه و میز یک را ترک کرد تا با این پیروزی ارزشمند یک گام دیگر به قطعی شدن مدال طلای بازی ها نزدیک شویم.

۱۴:۳۰: دور ششم مسابقات شطرنج بازی های آسیایی هانگژو با رقابت تیمی ایران و ویتنام پیگیری شد و ملی پوشان شطرنج کشورمان برابر حریف خود به تساوی ۲-۲ رسیدند.

۱۴:۳۲: سوپراستاد بزرگ پرهام مقصودلو اولین برنده دیدار امروز بود که بر لی نفر هجدهم جهان غلبه کرد. دومین شطرنج باز ما سوپر استاد بزرگ سیدمحمدامین طباطبایی برابر انگوین انگوک به تساوی رسید و سپس استاد بزرگ بردیا دانشور برابر تران مساوی کرد و در نهایت استاد بزرگ پویا ایدنی برابر لی توان شکست خورد. بدین ترتیب رقابت دو تیم ۲ - ۲ مساوی شد.


* واترپلو

١٤:٤٢: جدال تیم های واترپلوى ایران و چین در مرحله گروهی بازی های آسیایی آغاز شد.

١٥:٥٦: تیم ملی واترپلوى ایران در سومین بازی خود از دور گروهی این رقابت‌ها مقابل تیم ملی چین با نتیجه ۱۵ بر ۷ شکست خورد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه خود ایستاد.

١٥:٥٨: ایران در مرحله بعد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به مصاف تیم سوم گروه B خواهد رفت.


* بسکتبال

۱۱:۴۷: تیم ملی بسکتبال ایران بعد از ناکامی‌ در راهیابی به‌ نیمه نهایی‌ امروز در دیدار اول خود برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف کره جنوبی رفت.

١٣:٣٤: تیم ملی بسکتبال ایران، برای تصاحب یکی از جایگاه‌های پنجم تا هشتمی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 89 بر 82 به پیروزی رسید.

١٣:٣٥: با اين نتيجه تيم ملى بسكتبال ايران بايد روز جمعه براى كسب مقام پنجم به ميدان برود.

1935616

تیروکمان:

۱۰:۵۶: در ادامه مسابقات تیروکمان در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو امروز تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب رضا شبانی و مبینا فلاح در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

۱۰:۵۷: کمانداران کشورمان با کسب این پیروزی برای نخستین بار در ادوار حضور تیروکمان در بازی‌های آسیایی در بخش میکس به جمع چهار تیم پایانی صعود کردند.

۱۰:۵۹: ملی‌پوشان کشورمان تا ساعتی دیگر در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف تیم ژاپن خواهند رفت.

١١:٢٤: تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب رضا شبانی و مبینا فلاح در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد و از صعود به فینال باز ماند.

1935582

۱۱:۲۷: ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال برنز  باید به مصاف تیم اندونزی بروند.

۱۱:۴۳: تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب رضا شبانی و مبینا فلاح در مرحله رده بندی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ نتیجه را به حریف واگذار کرد و از کسب مدال برنز باز ماند.


* كشتى

٥:١٠: شاگردان حسن رنگرز امروز در ٤ وزن ٦٠، ٦٧، ٧٧ و ٨٧ كيلوگرم به مصاف رقباى خود مى‌روند. 

٥:١١: ميثم دلخانى، دانيال سهرابى، امين كاويانى نژاد و ناصر عليزاده نمايندگان امروز ايران خواهند بود.

۵:۴۰: در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی مقابل یونگ جیم از کره شمالی قرار گرفت. فرنگی کار‌ کشورمان موفق شد با نتیجه ۵ بر‌ ۲ حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

1935468

۵:۵۹: در ادامه مسابقات کشتی فرنگی و در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد با عظیم آناممدوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

۶:۰۵: در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر 3 کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در  دور بعد به مصاف دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان می‌رود.

۶:۲۳: در وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با آدیوس سلطان گالی از قزاقستان مبارزه می‌کند.

۶:۳۴: در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

1935473

۶:۴۴: در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در‌ یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 1 عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

٧:١١: در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در يك چهارم نهايى با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

٧:٢٣: در وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی در يک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

1935477

۷:۲۵: در‌ ثانیه‌های پایانی این کشتی دلخانی موفق شد حریف خود را خاک‌ کند، اما‌ داوران امتیازی ندادند. این اتفاق اعتراض مربیان‌ ایران‌ را در پی داشت، اما با وجود وقفه طولانی رای به نفع کشتی گیر‌ قزاقستانی اعلام شد.

ویدئو: 312639

۷:۳۵: در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست در نیمه نهایی در حالی که در مقابل شرماخانبت از قزاقستان  با نتیجه  ۹بر۴ پیش بود ضربه فنی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. سهرابی برای کسب مدال برنز بعدازظهر به روی تشک خواهد رفت.

1935478

۷:۳۸: در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد.

۷:۵۳: در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در دیدار نیمه نهایی با نتیجه یک بر یک مقابل لیو ریو از چین به برتری رسید و فینالیست شد. وی عصر امروز برای کسب مدال طلا روی تشک خواهد رفت.

۷:۵۹: ناصر علیزاده عصر امروز برای کسب مدال طلا با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان مبارزه می‌کند.

۸:۰۱: امین کاویانی نژاد در دیدار فینال ۷۷ کیلو عصر امروز با محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان پیکار می‌کند.

۸:۰۲: با شکست کشتی گیر قزاقستانی در‌ نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی از دور‌ مسابقات حذف شد.

۱۳:۱۸: در دیدار رده بندی وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی برای کسب مدال برنز لی‌لی کشتی‌گیر کشور میزبان را با نتیجه ۳بر۲شکست داد و به مدال برنز رسید.

1935603
ویدئو: 312667

۱۴:۲۳: کاویانی نژاد در دیدار نهايى مقابل آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان با نتیجه 1 بر 1 و با اخطار دوم مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت. اين كشتى همچون ديدار نيمه نهايى كاويانى نژاد هيچ امتياز فنى در پى نداشت و اين بار كاويانى نژاد بود كه به امتياز آخر باخت.

ویدئو: 312670
1935640

١٥:١٢: ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی با نتیجه 7 بر 4 برابر حریف ازبکستانی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

١٥:١٥: بدين ترتيب پرونده روز اول كشتى فرنگى با دو نقره و يک برنز بسته شد.


* کبدی

۶:۲۰: آغاز رقابت کبدی دختران ایران در مصاف با رقیب بنگلادشی با ۲۰ دقیقه تاخیر.

1935474

۷:۲۹: تیم ملی کبدی زنان ایران در دومین بازی خود به مصاف بنگلادش رفت و با نتیجه ۵۴بر۱۶ حریف را شکست داد. 

۷:۳۰: تیم ملی کبدی زنان ایران در بازی‌های آسیایی در گروه B مسابقات با تیم‌های بنگلادش و نپال همگروه بود که موفق شد با پیروزی برابر حریف‌های خود، راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود.

٩:٣٢: شروع رقابت مردان کبدی ایران در برابر کره جنوبی. شاگردان مازندرانى بعد از كسب دو برد امروز برابر كره به ميدان رفتند.

١٠:١١: نیمه نخست بازی کبدی ایران و کره جنوبی با نتیجه 31 بر 8 به سود ایران به پایان رسید.

1935505

۱۰:۳۹: تیم ملی کبدی در سومین بازی خود در بازی‌های آسیایی در یک بازی یکطرفه و برتر با نتیجه 64 بر 23 کره جنوبی را شکست داد.

۱۰:۴۱: در بازی قبلی کبدی ایران برابر پاکستان و مالزی به برد رسیده بود و بدین ترتیب به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد.

ویدئو: 312643

* شيرجه

٩:٠١:محمد مقدسی، نماینده ایران در شیرجه تخته ۱۰ متر امروز با نمایندگان ۹ کشور رقابت خواهد کرد. جایگاه مقدسی در استارت‌لیست هشتم است.

۱۰:۱۳:محمد مقدسی در آخرین روز مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو، در مرحله مقدماتی سکوی انفرادی تخته ۱۰ متر به مصاف رقبا رفت و با امتیاز ۲۵۰.۸۰به فینال رسید.

1935508
ویدئو: 312641

١٦:٥٨: محمد مقدسی پس از صعود به فینال با رقبای قدرتمندی از جمله چین، ژاپن و مالزی رقابت کرد و در نهایت با مجموع امتیاز ۲۸۰.۹۰ و رتبه دهم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

١٦:٥٩: در مسابقات سکوی ۱۰ متر، دو نماینده چین به همراه ژاپن به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.


*سوارکاری

۶:۲۲: شروع رقابت اميد غريبی در پيست پرش با اسب بازی‌های آسيايی.

۶:۲۷: نغمه خانجانی در پیست پرش با اسب بازی‌های آسیایی حاضر شد و رقابت خود را پشت سر گذاشت.

1935472
ویدئو: 312658

۱۰:۰۹: مسعود مكارم نژاد کار خود را در راند دوم مسابقات پرش با اسب بازی‌های آسیایی آغاز کرد.

۱۲:۳۷: در پايان روز نخست مسابقات سواركاري بازي‌هاي آسيايي و بر اساس مجموع امتيازات سواركاران شركت كننده، ٤٠ سواركار راه يافته به رقابت‌هاي انفرادي مشخص شدند. بر اين اساس مسعود مكاري نژاد و نغمه خانجاني از ايران سواركاراني هستند كه در رقابت‌هاي انفرادي شركت خواهند داشت.

۱۲:۴۳: رقابت‌هاي امروز به منظور تعيين رده بندي تيمي برگزار شد و به همين منظور ٥٤ سوار كار حاضر طي دو راند با هم رقابت كردند. عربستان، قطر و امارات رده‌هاي اول تا سوم را كسب كردند اما هنوز رده بندي ديگر تيم‌ها اعلام نشده أست.


* سنگنوردی

٦:٥٣: مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در بخش سرعت تیمی در استادیوم «شائوژینگ ککیائو یانگشان» برگزار شد و تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفت.

٦:٥٤: تیم ایران متشکل از رضا علیپور، میلاد علیپور و مهدی علیپور در ابتدا مقابل قزاقستان قرار گرفت و به برترى دست يافت. ایران رکورد ۱۷ ثانیه و ۷۴۳ هزارم را در مجموع به ثبت رساند و بعد از اندونزی با ۱۶ ثانیه و ۶۳۲ هزارم و چین با ۱۶ ثانیه و ۷۶۲ هزارم در جایگاه سوم قرار گرفت و جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را به دست آورد.

1935475

٦:٥٦: ايران عصر امروز براى رسيدن به مدال بخش تيمى به مصاف رقباى خود خواهد رفت.

١٥:٥٣: ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف سنگاپور رفت اما خطای استارت اولین سنگ‌نورد ایران سبب شد همان ابتدا تکلیف تیم برنده مشخص شود و دو ملی‌پوش دیگر کشورمان اجازه حرکت هم پیدا نکنند.

١٥:٥٩: بدین ترتیب تیم ملی سنگ‌نوردی مردان ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و شانس کسب مدال را از دست داد.

دیدگاه‌ها