کد خبر : 1970159 | 12 مهر 1402 ساعت 08:25 | 11K بازدید | 18 دیدگاه

اعتراف توخل: این تیم را خیلی سخت بردیم

توماس توخل می‌گوید کسب برد 2-1 مقابل کپنهاگن در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سختی رقم خورد.

اعتراف توخل: این تیم را خیلی سخت بردیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از پیروزی تیمش در یک دیدار سخت خوشحال است.

بایرن مونیخ در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف کپنهاگن رفت و با نتیجه 2-1 به برد دست یافت.

توماس توخل درباره این بازی گفت: "خیلی سخت بود. آن‌ها بسیار فشرده دفاع می‌کردند و شکستن حفاظ دفاعی آن‌ها دشوار بود. بازی را کنترل کردیم و هیچ چیزی را از دست ندادیم، به همین دلیل است که گل خوردن روی اولین موقعیت نیمه دوم آن‌ها سخت بود. این گل همه چیز را سخت‌تر کرد."

تعویض‌ها؟

ما با 11 بازیکن نمی‌توانیم به اهداف خود در این فصل برسیم، ما به انرژی روی نیمکت نیاز داریم. 3 تعویض برای چند دقیقه به تعویق افتاد، می‌خواستم درست قبل از گل جمال موسیالا تعویض کنم.

1935495

سیو اسون اولرایش

اسون نقش خود را ایفا کرد. این بالاترین سطح در لیگ قهرمانان است، کیفیت فردی تفاوت را در کنار تلاش تیمی ایجاد می‌کند. کپنهاگن در پایان چیزی برای از دست دادن نداشت، این صحنه تقریباً یک گل به خودی توسط چوپو می‌شد اما اسون یک سیو عالی انجام داد. این همیشه می‌‌تواند اتفاق بیفتد.

گلزنی ماتیس تل؟

او نمی‌خواست (در تابستان) برود و تصمیم گرفت بماند و بجنگد. او بازیکنی است که می‌گوید: "من اینجا هستم و این کار را انجام خواهم داد." این پسر فوق العاده خوب تمرین می‌کند و نگرش کاملاً درستی نسبت به نقشی که در حال حاضر به او محول شده، دارد. او فقط 18 سال دارد و در حال حاضر از آن بهترین استفاده را می‌کند. او همه چیز را مثبت می‌پذیرد، همیشه لبخند بر لب دارد و در تمرینات و بازی‌ها پایان خوبی دارد.

دیدگاه‌ها