کد خبر : 1970331 | 12 مهر 1402 ساعت 19:53 | 42.8K بازدید | 32 دیدگاه

نژادپرستان نقره‌داغ می‌شوند

روز موعود رسید: وینیسیوس در دادگاه!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، که فصل گذشته علیه کسانی که به او توهین نژادپرستانه کرده بودند شکایت کرده بود، فردا برای ادای شهادت در دادگاه حاضر خواهد شد.

روز موعود رسید: وینیسیوس در دادگاه!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فصل گذشته رئال مادرید و والنسیا در مستایا که به توهین‌های گسترده هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور همراه شد یکی از جنجالی‌ترین مسابقات فصل گذشته لالیگا بود.

عده زیادی از ستاره‌های فوتبال این رفتار با وینیسیوس را محکوم کردند. ستاره برزیلی رئال اعلام کرد از این توهین‌ها نخواهد گذشت و علیه نژادپرست‌ها به دادگاه شکایت کرد. پرونده او حالا به مرحله‌ای رسیده که ستاره برزیلی رئال باید با حضور در دادگاه علیه متهمان شهادت بدهد.

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند وینیسیوس فردا، پنج‌شنبه، به صورت کنفرانس ویدیویی در جلسه دادگاه شهر والنسیا حضور خواهد یافت و شهادت خواهد داد. ستاره برزیلی البته برای ادای شهادت در دادگاهی در شهر مادرید حاضر خواهد شد و سپس از طریق کنفرانس ویدیویی به دادگاه والنسیا متصل خواهد شد.

1935809

بعد از شکایت وینیسیوس، پلیس شهر والنسیا اعلام کرد سه متهم که بین 18 تا 21 سال سن دارند را به عنوان رهبران توهین‌های نژادی به ستاره برزیلی دستگیر کرده و تحت تعقیب قرار داده است. باشگاه والنسیا تصمیم گرفت این سه نفر را به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه مستایا منع کند.

باید اشاره کرد که شهادت وینیسیوس در دادگاه تا کنون دو بار به تعویق افتاده است. او ابتدا طبق برنامه قرار بود روز 27 ژوئن در دادگاه حاضر شود. به درخواست وینی این جلسه تا 28 سپتامبر به تعویق افتاد، ولی او اعلام کرد در تعطیلات به سر می‌‌برد و نمی‌تواند در دادگاه حاضر شود. به این ترتیب جلسه استماع شهادت او به تاریخ فردا موکول شد.

دیدگاه‌ها