کد خبر : 1970347 | 12 مهر 1402 ساعت 21:23 | 30.7K بازدید | 31 دیدگاه

کری اسطوره تاتنهام: فینال CL را تکرار کنیم آقای کلوپ!

بعد از آنکه یورگن کلوپ خواهان تکرار بازی چند روز پیش لیورپول و تاتنهام شد یان فرتونگن گفت حاضر است دیدار دو تیم در فینال لیگ قهرمانان 2019 دوباره تکرار شود.

کری اسطوره تاتنهام: فینال CL را تکرار کنیم آقای کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های اشتباه بزرگ داوری در دیدار روز شنبه بین لیورپول و تاتنهام همچنان ادامه دارد. بعد از اینکه مشخص شد داور بازی و وی‌ای‌آر در اشتباهی عجیب باعث شدند گل صحیح لوئیس دیاز آفساید اعلام شود، امروز یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، خواهان برگزاری مجدد مسابقه دو تیم شد.

بعد از صحبت‌های یورگن کلوپ هواداران تاتنهام بلافاصله به لیورپولی‌ها یادآور شدند در گذشته و در دیداری بزرگ بین دو تیم هم اتفاق جنجالی دیگری رخ داده است و اگر قرار بر برگزاری بازی‌ها باشد شاید بهتر باشد دیدار دو تیم در فینال لیگ قهرمانان 2019 هم تکرار شود. یان فرتونگن، ستاره سابق تاتنهام، از جمله کسانی بود که این پاسخ را به یورگن کلوپ داد.

1935835

مدافع بلژیکی سابق تاتنهام که این روزها در اندرلخت بازی می‌کند در فینال سی‌ال آن سال بازیکن تاتنهام بود. او در واکنش به توییتی که صحبت‌های یورگن کلوپ را بازنشر کرده و گفته بود تاتنهامی‌ها حاضرند دیدار فینال چمپیونزلیگ هم تکرار شود نوشت: "روی من هم حساب کنید".

اشاره فرتونگن به پنالتی جنجالی‌ای است که در دقایق اولیه دیدار دو تیم در فینال چمپیونزلیگ 2019 به لیورپول داده شد. در این مسابقه که در شهر مادرید برگزار می‌شد توپ در محوطه جریمه تاتنهام از فاصله نزدیک به دست موسی سیسوکو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. محمد صلاح این توپ را به گل تبدیل کرد و در نهایت لیورپول با پیروزی در این بازی قهرمان چمپیونزلیگ شد. هواداران تاتنهام تا امروز به تصمیم داور در آن فینال معترض هستند.

دیدگاه‌ها