کد خبر : 1970361 | 12 مهر 1402 ساعت 21:57 | 51.7K بازدید | 34 دیدگاه

زنده شدن یاد اسطوره هلندی در مونیخ

سر پایین و توی دروازه: این ستاره همان روبن است!

توماس مولر با ستایش از هم‌تیمی‌اش، ماتیس تل، می‌گوید این ستاره جوان فرانسوی او را به یاد آرین روبن، اسطوره بایرن مونیخ می‌اندازد.

سر پایین و توی دروازه: این ستاره همان روبن است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس تل، ستاره 18ساله بایرن مونیخ، در فصل جدید به مراتب بهتر از فصل گذشته ظاهر شده و کم کم خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های مهم بایرن مونیخ مطرح می‌کند.

دیشب و در جریان پیروزی 2-1 بایرن مونیخ بر کپنهاگن در لیگ قهرمانان، ماتیس تل گل بسیار مهمی برای تیمش به ثمر رساند تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.

1935863

توماس مولر امروز در گفت‌وگویی با اسکای به ستایش از ماتیس تل پرداخت و او را با بازیکنی مقایسه کرد که در مونیخ بسیار محبوب است: اسطوره باشگاه، آرین روبن.

1935862

مولر در این مصاحبه گفت: "در بازی‌های این فصل ما می‌بینید که ماتیس تل تشنه گل زدن است. ولی می‌خواهم به یک نکته ظریف اشاره کنم که شاید کمتر به آن دقت کرده باشید: خیلی جالب است که ماتیس هم وقتی در موقعیت گلزنی است سرش را پایین می‌اندازد. این شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟ بدون شک آرین روبن. ما گاهی فکر می‌کردیم آرین که سرش را اینقدر پایین انداخته و دارد می‌دود حتی مدافع کناری‌اش را نمی‌بیند ولی او آنقدر روی گل متمرکز شده بود که دیگر برایش مهم نبود اطرافش چه می‌گذرد. نیازی نیست که بگویم او چقدر گل برای بایرن زد".

ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ در ادامه گفت: "ماتیس اگر همین‌طور ادامه بدهد و در هر بازی شوت‌های بیشتری به سمت دروازه شلیک کند با کیفیتی که از او مقابل دروازه حریف سراغ دارم می‌تواند به اندازه آرین موفق بشود".

دیدگاه‌ها