کد خبر : 1970408 | 13 مهر 1402 ساعت 02:00 | 23.2K بازدید | 20 دیدگاه

انریکه: اولین و آخرین مسئول این نتیجه منم!

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن پس از شکست سنگین برابر نیوکسل در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

انریکه: اولین و آخرین مسئول این نتیجه منم!

به گزارش "ورزش سه"،پاری سن ژرمن در دومین بازی خود از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ عجیب ۴-۱ مغلوب نیوکسل شد.

لوئیز انریکه، در نشست‌ خبری پس از بازی درباره ترکیب اولیه‌ای که روانه زمین کرد گفت:«چرا این سیستم؟ چون من مربی هستم، و من تصمیم می‌گیرم. این یک نتیجه بسیار مطلوب و عالی برای حریف‌مان است اما ما مستحق این نتیجه نیستیم. هدف ما رفتن به مرحله حذفی است. گروه سختی است، ما این را می‌دانیم، هنوز دوم هستیم و می‌توانیم همه چیز را برگردانیم. بازی‌های آخر این گروه جالب و سرگرم‌کننده خواهند بود»

1935982

لوئیز انریکه در ادامه مسئولیت شکست مقابل نیوکسل را بر عهده گرفت: «من در درجه اول مسئول نتایج تیم هستم. بازیکنان عالی هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند. اگر کسی درون زمین اشتباه می‌کند من مقصر هستم. اگر نتیجه ضعیفی کسب می‌کنیم من مسئول هستم. من اولین و آخرین نفر مسئول نتیجه امروز مقابل نیوکاسل هستم.»

او در مورد صحبتش یا عدم صحبت با بازیکنانش پس از بازی گفت: «من هرگز بلافاصله بعد از مسابقات چه مواقعی که ببریم و چه نتیجه دلخواه را کسب نکنیم، با بازیکنان صحبت نمی‌کنم زیرا احساسات و خشم و ناراحتی و یا شادی هنوز در ما در جریان است. ترجیح می‌دهم صبر کنم تا آرام شوم. تکرار می کنم، من هرگز بعد از مسابقات با بازیکنانم صحبت نمی‌کنم.»

این سرمربی اسپانیایی در واکنش به سوال آیا سرمربیگری پاری سن ژرمن دشوار است یا خیر، پاسخ داد: «سخت‌ بودن سرمربی‌گری در اینجا؟ این چه نوع سوالی است؟ اینها بازی‌های سختی است که باید به عنوان مربی پشت سر گذاشت. فکر می‌کنم واکنش ما به این بازی‌ها خوب بود. ما دو بازی انجام داده‌ایم و در رتبه دوم هستیم. گروه جالبی است، به نظر من نتیجه کمی ناعادلانه است، کاملاً ناعادلانه نیست، اما در این حد بد نبوده‌ایم و نشان‌دهنده تفاوت دو تیم نیست. به نیوکسل بابت این برد تبریک می‌گویم.»

دیدگاه‌ها