کد خبر : 1970418 | 13 مهر 1402 ساعت 09:08 | 41.5K بازدید | 11 دیدگاه

نجات و خون‌ریزی مقابل شوت ستاره الهلال(عکس)

هافبک نساجی مازندران با مصدومیت شدید بازی مقابل الهلال را به پایان رساند.

نجات و خون‌ریزی مقابل شوت ستاره الهلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان پس از اینکه نیمه اول دیدار مقابل  نساجی را با برتری یک بر صفر به پایان رساند، در شروع نیمه دوم هم سعی داشت با شوت‌های راه دور به گل برسد که این تاکتیک شاگردان ژرژ ژسوس جواب نداد و یکی از شوت‌های محکم توسط محمد کنو نیز در میانه راه با دفع محمود قائدرحمتی به بیرون رفت و البته بیهوشی این بازیکن را برای چند لحظه به همراه داشت.

1936012

محمود قائدرحمتی که در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی مقابل مومبای سیتی هند داشت و روی یک گل موثر بود، در دیدار برابر الهلال نیز دوندگی زیادی داشت که در دو صحنه مختلف به شدت آسیب دید و در نهایت از زمین بیرون رفت.

1936015

هافبک بلند قامت نساجی در دقیقه 51 پس از اینکه مقابل شوت خطرناک محمد کنو به سمت دروازه نساجی ایستادگی کرد و مانع از حرکت توپ به سمت چارچوب شد، به یکباره روی زمین افتاد و بازی بخاطر همین مصدومیت از ناحیه سر متوقف شده بود ولی دقایقی بعد هم مجددا یک مصدومیت شدید سراغ او آمد.

1936014

در دقیقه 71 دیدار نساجی و الهلال روی یک توپ برگشتی از محوطه جریمه سعودی‌ها، محمود قائدرحمتی و ناصر الدوسری در یک صحنه برای دفع توپ به هوا پریدند که در این لحظه هر دو بازیکن با مصدومیت مواجه شدند ولی هافبک نساجی بخاطر شکستگی از ناحیه سر بیرون رفت و لحظاتی بعد به زمین برگشت.

1936013

خون‌ریزی شدید و شکستگی سر قائدرحمتی کاری کرد تا او 10 دقیقه پس از برخورد با ناصر الدوسری که در این بازی دو پاس گل داد، نتواند در زمین بماند و تعویض شود.

دیدگاه‌ها