کد خبر : 1970423 | 13 مهر 1402 ساعت 09:44 | 36.3K بازدید | 58 دیدگاه

عصبانیت ستاره بارسلونا: داوری مزخرف بود!

ژوائو کانسلو، از عملکرد داور بازی برابر پورتو رضایت ندارد و معتقد است که کارت زردهای بی‌دلیلی به بازیکنان نشان داده است.

عصبانیت ستاره بارسلونا: داوری مزخرف بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که چند صحنه مشکوک به پنالتی در جریان بازی رخ داد که یکی از آنها از سوی کمک داور ویدیویی رد شد و صحنه دیگر که خطا روی مهدی طارمی بود از چشم داوران پنهان ماند. 

کانسلو پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «بازی پیچیده؟ من خیلی زود کارت زرد گرفتم که روی عملکردم تاثیر داشت. پورتو در خانه تیمی بسیار هجومی است. ما می‌دانستیم که قرار است با ضدحملات بسیاری روبرو شویم. نکته مهم این است که توانستیم شش امتیاز از شش امتیاز ممکن را کسب کنیم و هنوز هم گلی دریافت نکردیم.»

1936025

او درباره عملکرد داور بازی اظهار داشت: «داوری در طول بازی اصلا خوب نبود. او کارت‌های زرد زیادی به بازیکنان نشان داد و این کارت‌ها را روی خطاهایی نشان داد که اصلا ارزشش را هم نداشت.»

این ستاره پرتغالی همچنین درباره پنالتی رد شده از سوی کمک داور ویدیویی اضافه کرد:«امروز با حضور کمک داور ویدیویی همه چیز واضح‌تر شده است. هرچند این هم تصمیمی است که توسط یک نفر گرفته می‌شود. من دیدم که بازیکن پورتو اول خطای هند را مرتکب شد و به داور گفتم. حق با من بود.»

کانسلو با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب بارسا ادامه داد: «ما بسیار خوشحال هستیم. من همیشه می‌خواستم برای بارسا بازی کنم. اسطوره‌های من در این تیم بازی کرده‌اند. اینجا باشگاهی بزرگ و تاریخی است و من از این که اینجا هستم خیلی خوشحالم.»

دیدگاه‌ها