کد خبر : 1970430 | 13 مهر 1402 ساعت 10:42 | 35.3K بازدید | 43 دیدگاه

کابوس بارسا: مصدومیت این ستاره جدی است!

مصدومیت روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، کاملا جدی به نظر می‌رسد.

کابوس بارسا: مصدومیت این ستاره جدی است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه پورتو مقابل این تیم قرار گرفت و با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید. 

در حالی که لواندوفسکی به عنوان امید اول گلزنی این تیم در ترکیب اصلی قرار داشت اما خطای بازیکن پورتو روی او باعث شد که شرایط تغییر کند و این ستاره بارسا قادر به همراهی تیمش نباشد.

ژاوی چاره‌ای جز این نداشت که این بازیکن را در دقیقه 34 از زمین بیرون بکشد و فران تورس را به عنوان جانشین او وارد زمین کند. هرچند تورس موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما مصدومیت لوا اصلا خبر خوبی برای بارسا نخواهد بود. 

1935898

در حالی که حدود سه هفته تا برگزاری ال کلاسیکو فرصت باقی است، این خبر باعث نگرانی شدید هواداران بارسا شده و به نظر هم می‌رسد که مصدومیت او چندان جزئی نباشد. 

آر ای سی وان با انتشار تصاویری مدعی شده که لواندوفسکی در حالی ورزشگاه را ترک کرده که از شدت درد قادر به راه رفتن عادی نبوده و لنگ می‌زده است و همین نشان می‌دهد که مصدومیت او از حد تصور جدی‌تر است. 
لواندوفسکی همچنین در پاسخ به این سوالی درباره شرایط مصدومیتش گفت:« آیا برای بازی برابر گرانادا آماده خواهم بود؟ نمی‌دانم. باید ببینیم چه می‌شود.»

دیدگاه‌ها