کد خبر : 1970431 | 13 مهر 1402 ساعت 10:49 | 37.2K بازدید | 18 دیدگاه

خوشحالی ستاره ایتالیا از تحقیر پی‌اس‌جی: عالی بود!

ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی نیوکسل، از پیروزی تیمش برابر پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی ستاره ایتالیا از تحقیر پی‌اس‌جی: عالی بود!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سن جیمز پارک میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی بود. 

این اولین دیدار لیگ قهرمانان بود که پس از 20 سال در ورزشگاه خانگی نیوکسل برگزار می‌شد و هواداران این تیم با به راه انداختن جوی فوق العاده توانستند بهترین حمایت ممکن را از تیم محبوب‌شان به عمل بیاورند. 

تونالی پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« بازی بسیار خوبی بود چون همه چیز همان طوری پیش رفت که ما می‌خواستیم و دقیقا خودمان را برای همین شرایط آماده کردیم. به اندازه کافی خوش شانس بودیم و توانستیم با دو گل راهی رختکن شویم. 

1927886

می‌دانستیم که شروع نیمه دوم ممکن است روی پویایی تیم ما اثر بگذارد اما در عوض موفق شدیم در نیمه دوم خیلی زود به گل سوم برسیم. از این که چنین دیدار جذابی را در این ورزشگاه و با حضور این مردم که مدتی طولانی منتظر چنین شبی بودند تجربه کردم بسیار خوشحال هستم.

در این دیدار نیاز داشتیم که همه با هم حرف بزنیم چون حریف بسیار خوبی در مقابل ما بود. حتی کوچک‌ترین جزئیات هم ممکن بود سرنوشت‌ساز باشد و این موضوع به خوبی در گلی که آنها موفق به زدنش شدند مشخص بود. 

همه به یکدیگر کمک کردیم. همه این احساس را در زمین داشتیم که رهبر تیم هستیم. با تمام وجود و 200 درصد انرژی بازی کردیم و این بازی عالی را رقم زدیم که مهم‌ترین اتفاق بود.»

دیدگاه‌ها