کد خبر : 1970438 | 13 مهر 1402 ساعت 11:32 | 21K بازدید | 38 دیدگاه

افتضاح پی‌اس‌جی: سنگین‌ترین شکست سی‌ال برای قطر!

پاری سن ژرمن شب گذشته یکی از سنگین‌ترین شکست‌های چند سال اخیرش در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

افتضاح پی‌اس‌جی: سنگین‌ترین شکست سی‌ال برای قطر!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

با وجود این که پی اس جی از ابتدای فصل جدید و با جدایی نیمار و لیونل مسی و همچنین حواشی و جنجال بسیار پیرامون وضعیت قرارداد کیلیان امباپه عملکرد درخشانی نداشت اما کمتر کسی رقم خوردن چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کرد. 

با این حال، نیوکسل بیشترین استفاده ممکن را از جو فوق العاده ورزشگاه سن جیمز پارک که پس از 20 سال برای اولین بار میزبانی از دیداری در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کرد برد و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند. 

1936053

اما نکته جالب آماری این دیدار این بود که این سنگین‌ترین شکست دوران حضور قطری‌ها در راس باشگاه پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان هم به حساب می‌آمد و شاید زنگ خطری برای تغییر روش و روند کاری آن‌ها در این باشگاه هم بود. 

به نظر می‌رسد که تلاش آنها برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان که رویای قدیمی این باشگاه است جواب معکوس داده و حالا باید فکری به حال بهبود این شرایط و پیدا کردن مسیری که شاید بتواند آنها را به این بلندپروازی دیرینه برساند کرد که کار سختی هم به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها