کد خبر : 1970503 | 13 مهر 1402 ساعت 16:10 | 48.4K بازدید | 28 دیدگاه

مرکز زمین نفر نداشتیم

انتقاد علنی ستاره پی‌اس‌جی از لوئیس انریکه

لوکاس هرناندز هم به جمع منتقدان سیستم عجیب 4-2-4 لوئیس انریکه در پی اس جی اضافه شد.

انتقاد علنی ستاره پی‌اس‌جی از لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز مانند همه بازیکنان پاری سن ژرمن پس از شکست سنگین تیم پاریسی در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نیوکسل یونایتد در سنت جیمز پارک (4-1) بسیار ناامید بود. بازیکن سابق بایرن مونیخ جملاتی را بیان کرد که نشان دهنده ناراحتی او از سیستم بازی لوئیس انریکه بود.

1936191

لوکاس در مصاحبه با "RMC Sport" با ناامیدی گفت: «نمایشی در حد نام خودمان نداشتیم و باید آن را فراموش کنیم. آنها ما را در مرکز زمین به دردسر انداختند. بله، تعداد هافبک های آنها از ما بیشتر بود و بازی برای ما سخت شد.» 

در واقع لوکاس مستقیما به سیستم عجیب 4-2-4 انریکه اشاره کرد. دیشب چهار مهاجم تیم یعنی راموس، امباپه، دمبله و کولو موآنی جلوتر از دو هافبک تیم اوگارته و زایر امری قرار داشتند.

1935981

لوکاس هرناندز همچنین با انتقاد از اشتباهات فردی در تیم گفت: «این به ما بستگی دارد که از اشتباهات خود درس بگیریم. همه ما می دانیم که چه نقشی باید ایفا کنیم و باید توانایی های خودمان را در زمین نشان دهیم، نه جلوی دوربین ها و میکروفون.»

شکست اروپایی پاری سن ژرمن در نیوکسل، منتقدان انریکه در رسانه های فرانسوی را هم بیشتر کرد. مطبوعات فرانسوی او را متهم کردند که در برابر فشار و پرس اعمال شده توسط تیم انگلیسی واکنش نشان نداده و با چهار مهاجم ادامه داده است.

دیدگاه‌ها