کد خبر : 1970508 | 13 مهر 1402 ساعت 16:30 | 27.5K بازدید | 33 دیدگاه

بیانیه تند والنسیا علیه وینیسیوس: تو دروغگویی!

باشگاه والنسیا وینیسیوس را متهم کرد که امروز در دادگاه اظهاراتی واراونه و کذب را مطرح کرده است.

بیانیه تند والنسیا علیه وینیسیوس: تو دروغگویی!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس امروز در دادگاه رسیدگی به اتفاقات بازی فصل گذشته والنسیا-رئال مادرید در مستایا حاضر شد و شهادت داد. او عنوان کرد که در ورزشگاه تنها چیزی که شنیده، شعارهای نژادپرستانه بوده است. دیداری که بسیار جنجالی شد.

1879727

در پی این اظهارات، باشگاه والنسیا وینیسیوس را متهم کرده است که در بیانیه خود در دادگاه شماره 10 والنسیا در توصیف وقایعی که در آن بازی رخ داد، دروغ گفته است. باشگاه والنسیا طی بیانیه‌ای رسمی از ستاره برزیلی درخواست کرده تا شهادت خودش را که از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه ارائه کرده، اصلاح کند.

1879983

این بیانیه رسمی والنسیا است: «با توجه به اطلاعات منتشر شده در رابطه با بیانیه ادعایی ارائه شده در دادگاه توسط وینیسیوس جونیور مبنی بر اینکه کل ورزشگاه مستایا در بازی فصل گذشته بین والنسیا و رئال مادرید به او توهین های نژادپرستانه کردند، ما می خواهیم حیرت و خشم خودمان را از این قضیه ابراز کنیم.

همانطور که خود مربی رئال، کارلو آنچلوتی، علناً اذعان کرد، در هیچ موردی نمی توان این رفتار را به کل ورزشگاه مستایا تعمیم داد.

1936199

باشگاه از جدیت این موضوع کاملا آگاه است. نژادپرستی در فوتبال و جامعه جایی ندارد، اما نمی توان با مغالطه یا دروغ های بی اساس با آن مبارزه کرد. این موضوع مستلزم دخالت همه است و والنسیا می‌داند که باید در این موارد دقیق و مسئولیت‌پذیر باشد.

هواداران والنسیا را نمی توان به عنوان نژادپرست طبقه بندی کرد و والنسیا از وینیسیوس جونیور می خواهد که علناً اظهارات ادعایی امروز صبح خود را اصلاح کند.»

دیدگاه‌ها