کد خبر : 1970513 | 13 مهر 1402 ساعت 15:55 | 14.7K بازدید | 13 دیدگاه

شهادت تند وینی

وینیسیوس در دادگاه: همه والنسیا نژادپرست است!

وینیسیوس در جلسه دادگاه امروز خود ادعا کرد کل ورزشگاه مستایا به او در جریان بازی با والنسیا توهین کرده بود.

وینیسیوس در دادگاه: همه والنسیا نژادپرست است!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فصل گذشته رئال مادرید و والنسیا در مستایا که با توهین‌های گسترده هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور همراه شد، یکی از جنجالی‌ترین مسابقات فصل گذشته لالیگا بود.

عده زیادی از ستاره‌های فوتبال این رفتار با وینیسیوس را محکوم کردند. ستاره برزیلی رئال اعلام کرد از این توهین‌ها نخواهد گذشت و علیه نژادپرست‌ها به دادگاه شکایت کرد. پرونده او حالا به مرحله‌ای رسیده که ستاره برزیلی رئال باید با حضور در دادگاه علیه متهمان شهادت بدهد.

1936197

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند وینیسیوس امروز به صورت کنفرانس ویدیویی در جلسه دادگاه شهر والنسیا حضور یافته و شهادت داده است.

طبق گزارش خبرگزاری EFE، بازیکن تأیید کرده است که او احساس می‌کند قربانی توهین‌های نژادپرستانه شده و به همین دلیل برای این موضوع شکایت قانونی کرده است. اینکه او متقاعد شده توهین‌ها و کنایه‌ها منحصراً به دلایل نژادپرستانه و شهرت وی در فوتبال بوده است. او همچنین تاکید کرده که این توهین‌ها از سوی هواداران در کل ورزشگاه بوده است.

در پاسخ به سوال وکلای مدافع والنسیا در مورد واکنش‌های تند وینیسیوس در قبال هواداران، او آنها را پذیرفته و گفته که ممکن است تحت تاثیر فضای خاص ورزشگاه رفتارهایی نامعقولانه هم نشان داده باشد.

1936198

همچنین وکلا سعی کرده‌اند از این بازیکن در مورد حرکات مشابه در بازی اخیر لیگ مقابل خیرونا که توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده و در آن او هواداران رقیب را با نشان دادن عدد 3 تحریک کردند نیز سوال کنند، اما قاضی آنها را مرتبط ندانست و وینی به آنها پاسخ نداد.

وکیل والنسیا در پایان دادگاه به خبرنگاران گفت: «تصور ما این است که لالیگا قصد دارد یک مشکل بسیار جدی مانند نژادپرستی در ورزشگاه مستایا را جهانی کند. اینجا باشگاه باید به صورت جدی از هوادارانش دفاع کند.»

دیدگاه‌ها