کد خبر : 1970675 | 14 مهر 1402 ساعت 15:10 | 30.4K بازدید | 13 دیدگاه

موقعیت‌سوزی داروین: فن‌دایک شاخ درآورد! (عکس)

واکنش ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از اینکه داروین نونیز یک موقعیت گلزنی را در برابر یونین سن ژیلوا از دست داد، سوژه رسانه‌ها شده است.

موقعیت‌سوزی داروین: فن‌دایک شاخ درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چارچوب هفته دوم لیگ اروپا، دیشب برابر یونین سن ژیلوا قرار گرفت. داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول که در این فصل با ۴ گل و ۲ پاس گل شروع خوبی را ثبت کرده است، دیروز نیز در ترکیب ثابت تیم کلوپ قرار گرفت. از جمله درخشش‌های او در این فصل، به بازی هفته اول لیگ اروپا مقابل لاسک برمی‌‌گردد که موفق شد یک گل و یک پاس گل ثبت کند. او بازی دیشب را هم به امید ادامه روند خوبش در ترکیب ثابت قرار داده شد.

1936473

نونیز در نیمه اول برابر یونیون موفق به گلزنی نشد و همچنین یک فرصت ۱۰۰ درصد گلزنی را از دست داد که حتی می‌تواند کاندید موقعیت از دست رفته فصل باشد. دوربین‌های تلویزیونی واکنش نیمکت لیورپول به این موقعیت را به تصویر کشیدند و یورگن کلوپ، سرمربی تیم، با افسوس از لب خط کنار رفت. در همین حال، ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول با تعجب به چیزی که دیده بود نگاه می‌کرد و باورش نمی‌شد که موقعیت به آن راحتی تبدیل به گل نشده است.

1936476

در پایان نیمه اول لیورپول با گل رایان گراونبرخ به رختکن رفت و داروین نونیز تعویض شد و لوئیز دیاز به جای او به زمین رفت. قرمزها در نیمه دوم توسط دیوگو ژوتا هم یک گل دیگر هم به ثمر رساندند و در مجموع با نتیجه دو بر صفر از سد حریف گذشتند تا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود در لیگ اروپا باشند.

1936474

دیدگاه‌ها