کد خبر : 1970726 | 14 مهر 1402 ساعت 18:44 | 45K بازدید | 12 دیدگاه

این بازیکن هرچه پیرتر می‌شود، بهتر می‌شود!

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های هنریک میخیتاریان، بازیکن تیم اینتر، ادعا می‌کند که او هرچه مسن‌تر می‌شود بهتر بازی می‌کند.

این بازیکن هرچه پیرتر می‌شود، بهتر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، هنریک میخیتاریان ستاره تیم‌های بروسیا دورتموند، آرسنال و رم بوده است و در همه این تیم‌ها نمایش‌های موفقی داشته است و در تیم ملی ارمنستان هم، احتمالا یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ این کشور باشد. او در سال 2022 و در انتقالی آزاد از رم به اینتر پیوست و تاکنون در 57 بازی برای این تیم 7 گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با اینتر در تابستان به اتمام خواهد رسید.

پیمنتا، مدیر برنامه‌های این بازیکن، معتقد است که او در 34 سالگی به قدری کیفیت دارد که راه خودش را پیدا کند و پاسخ مستقیمی به سوال در مورد تمدید قرارداد با اینتر نداد: "من در مورد تمدید قرارداد صحبت نمی‌کنم، او کاری را که باید انجام می‌دهد. همانطور که قبلا در گذشته گفتم، به نظر می‌رسد که هر چه او بزرگتر می‌شود، بهتر می‌شود. بازی‌های اخیر او دیوانه کننده بوده‌اند. هنریک ثابت می‌کند که سبک زندگی و حرفه‌ای بودن اهمیت دارد و باعث می‌شود دوران حرفه‌ای او طولانی‌تر شود.

1936564

شما باید از خودش در مورد آینده بپرسید. به نظر می‌رسد او در اینتر خوشحال است، شما چه فکر می‌کنید؟ این چیزی است که بازی‌های او می‌گوید. آدم وقتی خوشحال است بهتر بازی می‌کند. وقتی با قلب و روح خود در ارتباط باشید، خوب بازی می‌کنید. این پسر در اینتر کاملا با احساس بازی می‌کند و شما می‌توانید آن را ببینید."

دیدگاه‌ها