کد خبر : 1970826 | 15 مهر 1402 ساعت 09:19 | 45.6K بازدید | 22 دیدگاه

سوپرگل حاج‌صفی در اروپا غیب شد! (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران نمایش موثری در جریان تساوی تیمش مقابل آژاکس داشت.

سوپرگل حاج‌صفی در اروپا غیب شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ ا ک آتن در حالی دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ اروپا را مقابل آژاکس انجام داد که احسان حاج‌صفی را مطابق انتظار در ترکیب اولیه داشت و توانست با نمایش موثر کاپیتان تیم ملی در یک رقابت سخت با حریف هلندی صاحب یک امتیاز شود تا بالاتر از این تیم و البته مارسی فرانسه و برایتون انگلیس به تنهایی در صدر جدول گروه مرگ قرار بگیرد.

1936801

احسان حاج‌صفی که قبل از این مسابقه در دیدار سوپر لیگ یونان با نظر سرمربی تیمش استراحت کرده و دور از لیست بود، در مسابقه حساس مقابل آژاکس هلند به ترکیب آ ا ک آتن بازگشت و توانست یکی از بهترین‌های تیم یونانی باشد و در 74 دقیقه مثمر ثمر کار کند.

1936802

کاپیتان تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه آ ا ک آتن در مرحله گروهی لیگ اروپا نمایش درخشانی در جریان پیروزی مقابل برایتون انگلیس داشت و یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذار بود، در مسابقه برابر آژاکس هلند هم با انگیزه بالایی کار کرد و اگر بدشانس نبود، باز هم یا پاس گل می‌داد یا گل می‌زد.

1936803

حاج‌صفی در دقایق 10 و 44 این بازی دو سانتر خطرناک از جناح چپ زمین روی دروازه آژاکس انجام داد که بازیکنان آ ا ک یونان نتوانستند از ارسال‌های دقیق مدافع چپ ایرانی خود استفاده کنند و البته دو شوت پرقدرت و تماشایی این بازیکن هم با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا او در سومین تجربه حضورش در رقابت‌های اروپایی به گل نرسد.

آ ا ک آتن در حالی با حضور ثابت حاج‌صفی و تعویضی میلاد محمدی به تساوی یک بر یک مقابل آژاکس هلند رسید که یک موقعیت 100 درصد تک به تک هم داشت که نتوانست از آن استفاده کند و دومین پیروزی متوالی در لیگ اروپا را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها