کد خبر : 1970850 | 15 مهر 1402 ساعت 11:29 | 15.5K بازدید | 21 دیدگاه

دانایی: با تشویق تراکتوری‌ها انرژی‌ات دوبرابر می‌شود

بازیکن سابق تراکتور صحبت‌های جالبی در خصوص جدایی‌اش از این تیم و حضور در دسته اول فوتبال ایران انجام داد.

دانایی: با تشویق تراکتوری‌ها انرژی‌ات دوبرابر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سجاد دانایی که سال گذشته پیراهن تراکتور را بر تن می‌کرد امسال راهی خیبر شد. او در خصوص شرایطش در فصل قبل گفت: دو هفته اول را بازی کردم. خوب هم کار کردم از هفته سوم تا هفته هفتم نیمکت‌نشین شدم. هفته هفتم با مسجد سلیمان بازی داشتیم تعویضی داخل آمدم و پاس گل دادم. بعد از آن هم یک بازی فیکس بازی کردم و تا نیم فصل دیگر بازی نکردم.

این بازیکن ادامه داد: آن فصل هر موقع برای تراکتور وارد زمین شدم خوب بازی کردم. نیم فصل می‌خواستم جدا بشوم. می‌خواستم به تیم مسجد سلیمان بروم. همه کارهایم را انجام دادم و از طرف باشگاه مسجد سلیمان کارهای اداری‌اش با باشگاه تراکتور انجام شده بود. منتهی یک اتفاق جالبی افتاد؛ من در هتل باشگاه اقامت داشتم و موقعی که درحال جمع کردن وسایلم بودم، آقای خواکین (دستیار پاکو خمس) مرا دید گفت می‌خواهی کجا بروی و من هم داستان را برایش تعریف کردم. بعد از دو ساعت سرپرست باشگاه زنگ زد و به من گفت که قضیه رفتنت منتفی شده. با این اتفاق به نظرم در لیست مازاد آقای خمس نبودم.

او در مورد پیوستن به خیبر توضیح داد: تیم ما امسال با تغییرات زیادی بسته شد. هفته اول نتیجه نگرفتیم و این امر طبیعی است. من با آقای مهاجری صحبت کردم و به بقیه گفتم این تیم چون تازه بسته شده دو-سه هفته طول می‌کشد هماهنگ شویم. دو-سه هفته آخر خوب نتیجه گرفتیم و جایگاهمان در جدول بهتر شد و اینکه در این سه چهار تا بازی آخر هم از لحاظ داوری ما ضربه دیدیم. مس سونگونی که باختیم ما یک گل سالم زدیم و مردود اعلام شد. یک پنالتی‌مان گرفته نشد. همین بازی آخر یک گل سالم زدیم. این تیم شخصی است و اینکه دکتر عبدی در این شرایط سخت اینطوری هزینه می‌کند، اگر بخواهد داوری هم به ضرر ما باشد، کار خیلی برای مجموعه خیبر سخت می‌شود.

دانایی در مورد اینکه چرا به لیگ یک رفته گفت: بعد از تراکتور چهار پیشنهاد لیگ برتری داشتم، ولی واقعا در شخصیت خودم ندیدم بروم. نمی‌خواهم بگویم از لحاظ مالی اصلا مهم نبود چون مالی هم تاثیر دارد. پیشنهادات خیلی در حد آماتور بود از لحاظ جدولی هم تیم‌ها وضعیت جالبی نداشتند، برای همین تصمیم گرفتم منتظر بمانم ببینم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد. یکی از دلایل رفتن من به خیبر مهدی کیانی بود که شرایط خیبر را گفت و به‌خاطر رابطه خوبی که با هم در تراکتور داشتیم برای من همیشه یک کاپیتان قابل احترام است.

این بازیکن با قدردانی از هواداران تراکتور ابراز امیدواری کرد بتواند در تیم جدیدش اتفاق مهمی در مسیر صعود رقم بزند: از هواداران خوب تراکتور که واقعا لقب پرشورها برازنده‌شان است تشکر می‌کنم. هر بازیکنی با این تشویق روبرو می‌شود از نظر انگیزشی چند برابر انرژی می‌گیرد. امیدوارم تراکتور به قهرمانی برسد چرا که حق این هوادار است. یک تشکر ویژه می‌کنم از دکتر عبدی و آقایان کمالوند و مهاجری که در این چند وقتی که اینجا بودم بهترین شرایط را برای همه بازیکنان فراهم کردند و امیدوارم امسال هم ایل لر یک تیم در لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها