کد خبر : 1971105 | 16 مهر 1402 ساعت 06:12 | 25.4K بازدید | 35 دیدگاه

مهاجمان سابق پرسپولیس حریفان را ۴تایی کردند

بازیکنان سابق پرسپولیس این هفته در تراکتور و سپاهان عملکردی درخشان داشتند.

مهاجمان سابق پرسپولیس حریفان را ۴تایی کردند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس یعنی شهاب زاهدی این فصل عملکرد مناسبی نداشته و تا اینجا هیچ گلی به ثمر نرساند و از طرفی مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها نیز همچنان دور از فرم مطلوب بازی است، این هفته پرسپولیسی‌های سابق کولاک کردند.

در بازی تراکتور و آلومینیوم مهدی عبدی که همانند بازی‌های قبل فیکس شده بود توانست دومین گلش با پیراهن تراکتور را به ثمر برساند. همچنین سیامک نعمتی که در این تیم بار دیگر وظایف تهاجمی را روی دوش خود می‌دید، از فرصتی که خمس به او داد استفاده کرد و اولین گلش با پیراهن این تیم را زد.

1917336

جالب اینکه سیامک نعمتی توسط گل‌محمدی در پست دفاع راست به کار گرفته می‌شد و یحیی برخلاف برانکو عقیده‌ای نداشت که او را در خط حمله به کار بگیرد و این درحالی بود که سیامک شم گلزنی خوبی دارد.

در بازی سپاهان و صنعت نفت نیز عیسی آل‌کثیر که تشنه بازی بود در اولین بازی رسمی خود دبل کرد تا شاید پرسپولیسی‌ها حسرت بخورند که به سادگی او را از دست داده‌اند. جالب اینکه یکی دیگر از گل‌های سپاهان را رضا اسدی زد که دوران چندان موفقی در پرسپولیس نداشت و بعد از جدایی از این تیم استعدادش در خط حمله برای گلزنی در تراکتور شکوفا شد و حالا در سپاهان ادامه یافته است‌.

1937278

پرسپولیس در این فصل پنج گل به ثمر رسانده که به ترتیب توسط علی نعمتی، سعید صادقی، گولسیانی، پورعلی‌گنجی و سلمانی به ثمر رسیده و باید دید پای مهاجمان این تیم چه زمانی به گلزنی بازخواهد شد.

دیدگاه‌ها