کد خبر : 1971120 | 16 مهر 1402 ساعت 08:55 | 37.2K بازدید | 13 دیدگاه

زکی‌پور وارد رشته مهندسی شد!

مدافع چپ سپاهان برای دومین مسابقه پیاپی در جریان پیروزی تیمش پاس گل داد.

زکی‌پور وارد رشته مهندسی شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور در فصل قبل که یکی از بهترین‌های سپاهان در لیگ برتر بود و با عملکردش به تیم ملی رسید، چهار پاس گل در سال گذشته داد و سه گل هم به ثمر رساند، اما در فصل جدید خیلی زودتر قصد دارد به این آمار برسد و در پنج بازی توانسته یک آمار جالب توجه به‌عنوان مدافع چپ بر جای بگذارد.

مدافع چپ سپاهان که دیروز هم مثل تمام مسابقات فصل در ترکیب اولیه سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان حضور داشت، بارها با نفوذهای خود از سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد و توانست در همان نیمه اول یکی از حرکت‌های سریع خود را در موقعیت مناسب به آریا یوسفی برساند تا این بازیکن جوان گلزنی کند.

1937405

زکی‌پور که قبل از تعطیلات در دیدار سپاهان مقابل پیکان یک پاس گل تماشایی به رامین رضاییان داده بود، دیروز هم این کار را برای گلزنی آریا یوسفی انجام داد تا در پنج مسابقه این فصل طلایی پوشان دو پاس گل داده باشد و ضمن حضورش در رده دوم جدول برترین پاسورها و اختلاف یک پاس با ریکاردو آلوز صدرنشین، بهترین پاسور در بین مدافعان باشد.

این چپ‌پای سپاهان که در کنار فاز هجومی در بخش دفاعی نیز موفق کار کرده، دیروز هم ایستادگی خوبی مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی صنعت نفت داشت و مطمئن ظاهر شد تا سه امتیاز را در کنار یک پاس گل به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها