کد خبر : 1971131 | 16 مهر 1402 ساعت 09:55 | 53.2K بازدید | 40 دیدگاه

آرزوی بارسا بر باد رفت: مسی را پس نمی‌دهیم!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی تنها برای سپری کردن تعطیلات به شهر بارسلونا بازخواهد گشت.

آرزوی بارسا بر باد رفت: مسی را پس نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی سینسیناتی به میدان رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به معنای پایان رویای این تیم برای صعود به مرحله پلی آف بود که با جذب مسی بسیار پررنگ شده بود اما غیبت او در چهار بازی آخر به دلیل مصدومیت شرایط را برای آنها بسیار دشوار کرد. 

این ستاره آرژانتینی شب گذشته پس از چند هفته دوری از میادین بار دیگر و این بار به عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه 55 در ترکیب تیمش به میدان رفت اما نتوانست کمکی برای کسب سه امتیاز و زنده نگه داشتن امید صعود به پلی آف به آنها کند. 

1937421

تاتا مارتینو پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت قرضی این بازیکن به بارسلونا گفت:« آیا او برای تفریح بازخواهد گشت؟ شاید قرار باشد سری به شهر بارسلونا بزند. در غیر این صورت، من از هیچ شرایط دیگری اطلاع ندارم و چیزی نشنیدم.»

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت مسی به بارسلونا و انتقال قرضی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه به گوش می‎‌رسید اما به نظر می‌رسد که این ادعاها در حد شایعه هستند و اینترمیامی هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است.

دیدگاه‌ها