کد خبر : 1971265 | 16 مهر 1402 ساعت 20:19 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

سه امتیاز دقیقه آخری تیم سیمئونه

تیم اتلتیکو مادرید، موفق شد در خانه رئال سوسیداد را 2-1 شکست دهد.

سه امتیاز دقیقه آخری تیم سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید بعد از برد به همراه کام بک در لیگ قهرمانان مقابل تیم فاینورد، توانست یک برد جذاب خانگی دیگر را با گل پیروزی بخش دقایق پایانی مقابل سوسیداد بدست آورد.
اولین گل مسابقه در دقیقه 22 برای اتلتیکو مادرید بدست آمد. ساموئل لینو موفق شد روی پاس کوکه، با پای چپ یک شوت زیبا را به گوشه سمت چپ دروازه بفرستد.

1937665

بعد از این گل، تیم میزبان باز هم به حملات خود ادامه داد و حتی دو موقعیت خطرناک هم به دست آورد که هر دو روی سیو عالی الکس رمیرو، دروازه‌بان سوسیداد، به ثمر نرسید.
در نیمه دوم شدت حملات اتلتیکو کم شد اما رئال سوسیداد موفق نشد تا دقیقه 73 به خاطر دفاع متراکم اتلتیکو به گل دست پیدا کند. در این دقیقا اویرازابال، بازیکن سوسیداد با یک شوت زیبای پای چپ و خارج از محوطه جریمه به گل رسید.

1937667

بعد از این گل تیم اتلتیکو فشار حملات خودش را افزایش داد و در دقیقه 88 یک خطای پنالتی روی آنتوان گریزمان اتفاق افتاد و خودش این ضربه را به گل تبدیل کرد.

1937668

اتلتیکو مادرید با این پیروزی روند خوب خودش را در پیروز شدن در بازی‌های پیچیده حفظ کرد و خودش را در رده چهارم لالیگا نگه داشت. از آنسو، سوسیداد بعد از این شکست فعلا در همان رده ششم قرار دارد.

دیدگاه‌ها