کد خبر : 1971294 | 16 مهر 1402 ساعت 22:10 | 20.5K بازدید | 20 دیدگاه

VAR نمی‌توانست ستاره خشن سیتی را اخراج کند!

برخلاف درخواست آرسنالی‌ها VAR نمی‌توانست متئو کواچیچ را برای تکل روی پای دکلان رایس در بازی آرسنال و منچسترسیتی، اخراج کند.

VAR نمی‌توانست ستاره خشن سیتی را اخراج کند!

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ پس از دو چالش خطرناک در نیمه اول دیدار امشب مقابل آرسنال، خوش شانس بود که همچنان در زمین حضور داشت.

این هافبک به دلیل تکل سنگین روی مارتین اودگارد با کارت زرد جریمه شد و این چالش توسط VAR برای دریافت کارت قرمز احتمالی بررسی شد، اما تصمیم مایکل اولیور، داور بازی، پابرجا ماند.

تنها 6 دقیقه بعد، کواچیچ با یک تکل دیگر روی پای دکلان رایس رفت که مچ ملی‌پوش انگلیسی را زیر پایش گذاشت. اگرچه اولیور یک ضربه ایستگاهی را اعلام کرد اما درخواست‌ بازیکنان آرسنال برای کارت زرد دوم کواچیچ را کنار گذاشت.

1937751

توپچی‌ها به وضوح احساس می‌کردند که حداقل باید به کواچیچ یک کارت زرد دیگر برای خطای دوم داده می‌شد. اگرچه VAR برای بررسی تکل قبلی او به کار گرفته شد اما هیچگونه بررسی ویدیویی برای تکل او روی پای رایس انجام نشد.

1937752

دلیل اینکه VAR برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا کواچیچ باید کارت زرد دوم را می‌گرفت یا خیر، به کار گرفته نشد، این است که سیستم‌ کمک داور ویدیویی فقط می‌تواند توجه داور را به نشان دادن صحنه‌های مشکوک به کارت قرمز احتمالی جلب کند.

این فناوری مجاز نیست برای تصمیم‌گیری در مورد کارت زرد دوم احتمالی یک بازیکن توسط داور به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها