کد خبر : 1971305 | 16 مهر 1402 ساعت 22:44 | 82.2K بازدید | 151 دیدگاه

برزای: توپ یک متر گل شد، مگر می‌شود آن را ندید؟

خشم شدید یک استقلالی از داوری بازی پرسپولیس

بهنام برزای در پایان دیدار برابر پرسپولیس با عصبانیت به انتقاد از عملکرد داور مسابقه پرداخت.

خشم شدید یک استقلالی از داوری بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شب جنجالی داوری، موفق شد با یک گل از سد گل گهر عبور کند و به صدر جدول راه یابد. تمام مصاحبه بهنام برزای در پایان دیدار درباره اشتباه کمک داور مسابقه و اعلام نکردن گل سیرجانی‌ها بود.

هافبک سابق استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی گفت: فقط می‌‌خواهم یک چیزی را بگویم. دو، سه دیدار است که برابر پرسپولیس شکست می‌خوریم ولی هیچ کدامشان حق ما باخت نبوده است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

او ادامه داد: صحبتی با تیم داوری دارم. مگر می‌شود این توپ را ندید؟ ما از درون زمین فهمیدیم که توپ از خط رد شده، کمک داور چطوری نفهمید آن صحنه گل شده است؟ داور چطوری آن را گل اعلام نکرد؟

وی گفت: من از داوران خواهش می کنم کمی دقت کنند. ما هم خرج می‌کنیم، ما هم تلاش می‌کنیم، یک ماه است زحمت می‌کشیم، آخر مگر می‌شود اینجوری حق ما را بخورند؟

برزای در ادامه و با انتقاد چند باره از داور بازی گفت: من بدنم را جلوی سروش رفیعی می‌گذارم و توپ را از او می‌گیرم ولی داور اعلام خطا می‌کند. اصلا صحنه‌های 50-50 که هیچ، تمام برخوردها را برای آنها می‌گرفت. مگر می‌شود صحنه‌های 70 به 30 را نیز به نفع پرسپولیس سوت بزنی؟

بازیکن گل گهر می‌گوید: در حق تیم‌های شهرستانی و بخصوص گل گهر خیلی ظلم می‌کنند. کاری به دیگر تیم‌ها ندارم ولی دارند ظلم می‌کنند. داوران باید دقت کنند.

برزای در واکنش به اینکه از گل گهر انتظار بازی بهتری می‌رفت، با عصبانیت پاسخ داد: امروز مگر پرسپولیس چه کاری انجام داد؟ موقعیت‌های ما از آنها بیشتر بود. تیم حریف از تک موقعیتش به گل رسید. ما هم فرصت‌هایی داشتیم که درست است وارد دروازه نشد، ولی داور در اینگونه بازی‌ها خیلی اثرگذار است.

برزای که رگ عصبانیتش باد کرده بود، در پایان گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم، توپ یک متر وارد دروازه شده بود. به ما گفتند درباره داوری صحبت نکنید ولی مگر می‌شود حرف نزنیم؟ حق ما را می‌خورند. این صحبت‌ها را به چه کسی باید بگوییم؟ خود شما دیدید توپ گل شد. تماشاگران از بالا دیدند. من به کمک داور می‌گویم توپ گل شد می‌گوید دید نداشتم. آخر مگر می‌شود دید نداشته باشی؟ به خدا همه اینها دروغ است، به قرآن یک چیزی هست! مگر می‌شود آخر؟

دیدگاه‌ها