کد خبر : 1971346 | 17 مهر 1402 ساعت 00:25 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

حمله به صدر جدول با کاپیتان تیم ملی

تیم آ ا ک آتن با حضور یکی از دو ملی‌پوش چپ‌پای ایرانی خود مقابل پانتولیکوس به برتری رسید.

حمله به صدر جدول با کاپیتان تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته اول سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و میلاد محمدی را دور از فهرست نفرات خود داشت، از ساعت 20 یکشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم اوپاپ آرنا به مصاف پانتولیکوس رده سیزدهمی رفت.

آ ا ک آتن که در دیدار اخیرش در سوپر لیگ یونان بدون حضور احسان حاج‌صفی و با بازی ثابت میلاد محمدی مقابل اوفی کرت با نتیجه دو بر صفر شکست خورده بود، در جدال با پانتولیکوس در بازگشت کاپیتان تیم ملی توانست به روند بردهای خود برگردد و شرایطش را بهتر کند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در دیدار خانگی مقابل پانتولیکوس موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شد تا چهارمین پیروزی فصل آنها را 14 امتیازی کند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پائوک در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ یونان قرار بدهد و به پنج امتیازی المپیاکوس صدرنشین برساند.

1937840
1937841

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که دوباره در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار گرفته، در دیدار برابر پانتولیکوس 78 دقیقه در زمین بود و در سومین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان، یک شوت خطرناک در دقیقه 40 زد که توپ با اختلاف کم از کنار تیرک دروازه حریف به بیرون رفت.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی چپ پای آ ا ک آتن در مسابقه با پانتولیکوس حضور نداشت تا نتواند چهارمین بازی خود در سوپر لیگ یونان را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها