کد خبر : 1971417 | 17 مهر 1402 ساعت 12:58 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

تلاش می‌کنم اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد

حسینی: از گل زدن در دربی خوشحالم

مهاجم اردبیلی نارنجی‌پوشان با گل خود توانست تیمش را در این هفته برنده دربی کند و ابراز امیدواری می‌کند اتفاقات خوبی را در ادامه دنبال کند.

حسینی: از گل زدن در دربی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، دربی مس شهربابک و مس سونگون در نهایت با گلی که ساسان حسینی به ثمر رساند به سود شاگردان قاسم شهبا به پایان رسید. حسینی که به تازگی راهی شهربابک شده درباره اولین گل خود در لیگ دسته اول گفت: خوشحالم که توانستم در این بازی گل بزنم و ماحصل تلاش تمامی تیم منجر به کسب پیروزی ما در این بازی شد.

وی ادامه داد: جو فوق العاده‌ای را در استادیوم شاهد بودیم و تشکر ویژه‌ای باید از کانون هواداران و همچنین هوادار عزیزی که تا لحظه آخر حامی ما برای دستیابی به این برد ارزشمند بودند داشته باشم. از حضور در اینجا به خودم می‌بالم و قطعا انگیزه زیادی با توجه به این حمایت به دست آورده‌ام تا بتوانم نمایش موفقی را با پیراهن این تیم پشت سر بگذارم.

1920022

حسینی درباره حضورش در لیگ دسته اول گفت: صادقانه بگویم بعد از جدایی از پیکان چند پیشنهاد داشتم اما نمی‌خواستم اتفاقات فصل گذشته تکرار شود و به دنبال جایی بودم که ضمن اجرای فوتبال تهاجمی، اهداف بزرگی داشته باشد. علیرغم شروعی که داشتیم که قطعا بدشانسی در آن دخیل بود، طی سه هفته اخیر امتیازات خوبی را جمع کرده‌ایم و این روند را در ادامه هم دنبال خواهیم کرد. مسلما جایگاه خوبی در انتظار ما خواهد بود.

مهاجم اسبق فولاد و پیکان درباره اینکه آیا قادر خواهد بود آقای گلی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد گفت: نوع فوتبال در لیگ دسته اول و لیگ برتر کاملا متفاوت است. قطعا هر مهاجمی در کنار اینکه به دنبال موفقیت تیم است، از عنوان فردی و آقای گلی هم استقبال هم می‌کند. من کمی دیر به تیم اضافه شدم اما هفته‌های زیادی پیش روی ما قرار دارد. ما به معنای کامل یک تیم متحد هستیم و جو فوق‌العاده‌ای را با حضور آقای شهبا در تیم شاهد هستم. تمام تلاش و انگیزه من موفقیت و رقم خوردن یک اتفاق خوب است و قطعا آقای گلی هم می‌تواند یک اتفاق شیرین برای من باشد. با این حال همانطور که گفتم به دنبال این هستیم تا در وهله اول هواداران شهربابکی را راضی نگه داریم و آنها نیز با حمایت خود به تک تک نفرات انگیزه رقابت و تلاش بیشتر بدهند.

دیدگاه‌ها