کد خبر : 1971422 | 17 مهر 1402 ساعت 13:35 | 57.1K بازدید | 41 دیدگاه

شدنی نیست

موضع رسمی بارسلونا در مورد بازگشت احتمالی مسی

باشگاه بارسلونا به بازگشت لیونل مسی فکر نمی‌کند و این فرضیه را از اساس رد کرد.

موضع رسمی بارسلونا در مورد بازگشت احتمالی مسی

به گزارش "ورزش سه"، عدم امکان بازی اینتر میامی در پلی آف MLS پس از شکست مقابل سینسیناتی (0-1)، سر و صدای زیادی را در اطراف لیونل مسی ایجاد کرده است. 

فقط 6 بازی تا پایان سال 2023 و چه می‌شود اگر قرضی به بارسا برگردد؟ چه می‌شود اگر می‌توانست به ترک میامی فکر کند؟ تا جایی که حتی تاتا مارتینو، مربی اینتر، مجبور شد به شایعات پاسخ بدهد و روشن کند که لئو در اینتر میامی ادامه خواهد داد و اگر به بارسلونا برود، تنها برای گذراندن تعطیلات خواهد بود و نه هیچ چیز دیگر.

1937421

در همین رابطه موندودپورتیوو به نقل از منبعی موثق از باشگاه بارسلونا نوشت: «واقعیت این است که باشگاه بارسلونا، با تمام احترامی که برای لئو قائل است، تنها به فکر ثبت قرارداد ویتور روکه در ژانویه است و به انتقال قرضی مسی حتی به عنوان یک فرضیه هم توجه ندارد. و علاوه بر این، فرپلی مالی هم اجازه چنین کاری را نمی دهد، به خصوص با در نظر گرفتن اینکه باشگاه توان پرداخت دستمزد بالای مسی را ندارد.»

1747321

از طرف دیگر خود مسی هم به بازگشت فکر نمی‌کند و بارسا برای او تمام شده است.

او هنوز دو بازی با اینتر میامی و چهار بازی رسمی دیگر با تیم ملی آرژانتین تا پایان سال 2023 پیش رو دارد. علاوه بر این، اینتر در حال حاضر پیشنهادهایی برای انجام بازی‌های دوستانه دارد که با آن‌ها می‌تواند از قرارداد لئو در حین بازی‌های پلی آف MLS نیز سود کند. سپس مسی در ماه دسامبر، پنج یا 6 هفته تعطیلات خواهد داشت اما در ژانویه او باید در اردوی پیش فصل اینتر میامی شرکت کند تا فصل جدید در فوریه برای اینتر شروع شود. او در این فاصله شاید به بارسلونا برگردد، اما برای فوتبال نخواهد بود.

دیدگاه‌ها