کد خبر : 1971516 | 17 مهر 1402 ساعت 20:41 | 49.5K بازدید | 7 دیدگاه

محمدجواد کیا به تمرین رفت، اما قراردادش ثبت نشد

بدشانس‌ترین دروازه‌بان ایران را بشناسید!

دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها هنوز شرایط قرار گرفتن در لیست مسابقات این تیم را پیدا نکرده است.

بدشانس‌ترین دروازه‌بان ایران را بشناسید!

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد کیا را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال ایران دانست؛ این گلر 22 ساله بعد از جدایی سینا سعیدی فر از جمع آبی پوشان با نظر مدیریت باشگاه استقلال به تمرینات این تیم رفت، اما چون جواد نکونام برای جذب او درخواست نداده بود، اجازه تمرین کردن نیافت.

بعد از آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام این دروازه‌بان جوان مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد. نکونام پیش از این اعلام کرده بود که شناخت خوبی از کیا دارد، اما به خاطر پایبندی به اصولش حاضر نیست او را به تمرینات راه بدهد. در نهایت اما سرمربی آبی‌ها راضی شد که کیا به تمرینات اضافه شود.

با این که انتظار می‌رفت قرارداد او هرچه سریع‌تر ثبت شود و کارت بازی‌اش را دریافت کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. استقلالی‌ها که هنوز به واسطه عبور از سقف بودجه موفق به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو نیز نشده‌اند، درباره جواد کیا هم چنین شرایطی را تجربه می‌کنند.

بر این اساس دروازه‌بان تازه وارد استقلال در تمرینات تیمش حضور دارد و کارش را جلو می‌برد اما هنوز قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده و به همین خاطر او را باید بدشانس‌ترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران بدانیم. گلری که مشقت‌های زیادی را در طی هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته و هنوز شرایط حضور در لیست مسابقات را ندارد.

دیدگاه‌ها