کد خبر : 1971554 | 18 مهر 1402 ساعت 04:21 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

حسین‌نژاد دنبال پاسخ به اعتماد قلعه‌نویی

ستاره جوان برای تیم ملی آنکادر شد! (عکس)

پدیده 20 ساله فوتبال ایران در اردوی تیم ملی حضور یافت و به روزهای بهتر فکر می‌کند.

ستاره جوان برای تیم ملی آنکادر شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک سورپرایز بزرگ لیست تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن محمدجواد حسین نژاد بود؛ بازیکن 20 ساله‌ای که امسال با نظر ژوزه مورایس در ترکیب سپاهان بازی کرد و عملکرد خوبش باعث شد تا قلعه نویی او را با اینکه هنوز تجربه زیادی در فوتبال ایران ندارد، به تیم ملی دعوت کند.

حسین نژاد امروز در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و خود را به قلعه نویی معرفی کرد؛ این بازیکن آینده دار اما با ظاهر جدید خود همه را غافلگیر کرد. او که با موهای بلند خود دیده شده بود، امروز با موهای کوتاه شده به تمرین تیم ملی رفت و حتی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران نیز ایستاد.

1938185

حسین نژاد که مشخصا با کوتاهی موهایش از وزن خود نیز کاسته (!)، به خبرنگاران اعلام کرد که این اقدام او تصمیم امیر قلعه نویی نبوده است و خودش تصمیم به چنین کاری گرفته است.

البته هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتبال ایران منعی بابت این مسائل ندارد، اما شاید حسین نژاد فکر می‌کرده برای حضور در جمع برگزیدگان فوتبال ایران بهتر است که موی خود را آنکادر کند.

1938186
حسین نژاد شنبه شب با موهای بلند و همیشگی در جریان دیدار با نفت آبادان برای سپاهان به میدان رفت؛ او حالا همزمان با دعوت به تیم ملی موهایش را کاملا کوتاه کرده است.

با همه این مسائل بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران حالا با حضور در اردوی تیم ملی امیدوار به دادن پاسخ اعتماد امیر قلعه نویی است. او همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در اولین اردوی تیم ملی که شرایط بازی کردن یافته، به بهترین شکل توانایی‌هایش را نشان بدهد و برای کمپ‌های بعدی نیز مورد توجه سرمربی ایران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها