کد خبر : 1971564 | 18 مهر 1402 ساعت 05:40 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

حیرت‌انگیز: این بازیکن با هشتاد بطری نوشابه منتقل شد

گزارش: کاظم ریچاردز، بچه کوکاکولا!

کالین کاظم-ریچاردز، بازیکنی است که سرنوشت یکی از انتقال‌های او در اوایل دوران بازی‌اش به دلیل برنده شدن یک هوادار در یک قرعه‌کشی تغییر کرده است.

گزارش: کاظم ریچاردز، بچه کوکاکولا!

به گزارش "ورزش سه"، کالین کاظم ریچارد در تیم‌های زیادی تجربه بازی دارد، اما اولین انتقال او در بزرگسالان باعث شد که این ملی‌پوش ترکیه‌ای متولد لندن یکی از عجیب‌ترین قراردادهای نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرده باشد.

در سال ۲۰۰۵، کاظم ریچاردز در باشگاه فوتبال بوری بازی می‌کرد. مدتی بعد در پنجره نقل و انتقالات، نبردی نقل و انتقالاتی بین برایتون و ویگان بر سر امضای او در گرفت و ویگان به دلیل پیشنهاد بالاترشان، بر برایتون غلبه کردند. با این حال، در همان زمان، کوکاکولا که یکی از حامیان مالی لیگ انگلیس بود مسابقه‌ای را برای طرفداران برگزار می‌کرد که جایزه‌اش مقداری پول بود.

1938213

هر طرفداری که یک قوطی کوکاکولا به رنگ پیراهن تیم خود می‌خرید، می‌توانست در قرعه کشی‌ای که جایزه‌اش ۲۹۰۰۰۰ یورو بود شرکت کند و آن پول به باشگاهی که فرد برنده هوادارش بود اهدا می‌شد.

کاظم ریچاردز با صحبت در پادکست Filthy Fellas توضیح داد که چگونه آینده او در آن تابستان به دلیل برنده شدن آرون بری، هوادار برایتون، که تقریبا ۸۰ بار در مسابقات کوکاکولا شرکت کرده بود، تغییر کرد.

1938212

او گفت: «وقتی یک قوطی کوکاکولا می‌خریدی، یک شماره تلفن در آن وجود داشت تا با آن تماس بگیری و ببینی آیا برای باشگاهت پول می‌بری یا نه. یک هوادار برایتون پول را برد. آنها من را می‌خواستند و با آنها مذاکره کرده بودم اما قرار بود به ویگان بروم.
برایتون نتوانست مبلغی را که باشگاه بوری می‌خواست، برآورده کند. سپس پس از آن قرعه‌کشی آنها این پول را بردند. بنابراین آنها برای خرید و مذاکره با من برگشتند و در نهایت مرا خریدند. البته بهتر است بگوییم یک هوادار مرا خرید.»

از آن زمان به کاظم ریچاردز ۱۸ ساله، لقب «بچه کوکاکولا» داده شد.

کاظم-ریچاردز تنها یک فصل بعد پس از سقوط به رده سوم، با زدن ۶ گل در ۴۴ بازی در آن فصل، برایتون را به مقصد شفیلد یونایتد ترک کرد.

دیدگاه‌ها