کد خبر : 1971565 | 17 مهر 1402 ساعت 23:33 | 57.3K بازدید | 82 دیدگاه

این جام یحیی را خوشحال نکرد

اخبار هولناک به پرسپولیس در حین جشن قهرمانی

تصویری جالب از یحیی گل‌محمدی با چهره‌ای متفکر در جشن قهرمانی به ثبت رسیده است.

اخبار هولناک به پرسپولیس در حین جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و جام حذفی فصل پیش یک جام از سازمان لیگ بدهکار بود که جشن آن در چارچوب هفته هفتم لیگ بیست و سوم پس از بازی حساس با گل‌گهر برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی پس از این بازی بار دیگر از وضعیت سخت تیمش و مشکلات مالی صحبت کرد. در روزهایی که رسانه‌های عربستانی به واسطه همگروهی پرسپولیس و النصر صحبت‌های گل محمدی را رصد می‌کنند او همچنان چاره‌ای جز گلایه ندارد. البته مشکلات پرسپولیس به همینجا ختم نمی‌شود.

پرسپولیس در حال حاضر چهار ستاره‌اش را به دلیل مصدومیت در تمرینات ندارد. بعد از مصدومیت مچ پای ترابی و کشیدگی همسترینگ وحید امیری، مصدومیت یاسین سلمانی و میلاد سرلک نیز شوک بزرگی به یحیی وارد کرد. یاسین با مصدومیت دلخراش رباط صلیبی فصل را از دست داد و هنوز وضعیت دیگر ستاره‌های پرسپولیس نیز در هاله‌ای از ابهام است.

همه این مشکلات با کسر یک امتیاز به دلیل قوانین سختگیرانه سقف قرارداد، یحیی گل‌محمدی را در سخت‌ترین وضعیت ممکن قرار داده است. یحیی هم می‌خواست همانند برانکو بعد از سه گانه خداحافظی کند اما قرارداد داشت و در این تیم ماندگار شد و حالا با وضعیت سختی روبروست.

در تصویری جالب از جشن قهرمانی سوپرجام درحالی که بازیکنان و اعضای تیم مشغول شادی هستند، یحیی گل محمدی کمی دورتر و روی چمنی که این فصل برای تیمش نحس بوده و ستاره‌های این تیم در آن مصدوم شده‌اند با سری به زیر افکنده و چهره‌ای متفکر در حال قدم زدن است. البته این تازه شروع فصل پراتفاق و فرسایشی امسال برای یحیی گل‌محمدی است.

دیدگاه‌ها