کد خبر : 1971610 | 18 مهر 1402 ساعت 08:56 | 18.2K بازدید | 23 دیدگاه

سلیمی: هنوز این موضوع را نگفتند؛

بی‌خبری سپاهان از تکرار بازی با الاتحاد!

مدیر تیم فوتبال سپاهان اظهار نظر متفاوتی نسبت به رسانه‌های سعودی برای تکرار بازی با الاتحاد داشت.

بی‌خبری سپاهان از تکرار بازی با الاتحاد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در حالی که قرار بود روز دوشنبه هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الاتحاد عربستان باشد و دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند، به دلیل عدم حضور سعودی‌ها در زمین با اتفاق عجیبِ لغو بازی مواجه شد.

در شرایطی که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ واکنش رسمی به تکرار یا تصمیم انضباطی سه بر صفر دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان نشان نداده، صبح دیروز دوشنبه صفحه اینستاگرام سعودی سایت گل اعلام نمود این بازی در ایران تکرار خواهد شد ولی در ورزشگاه نقش جهان انجام نمی‌شود.

باشگاه سپاهان مثل الاتحاد عربستان منتظر تعیین تکلیف قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری یا تصمیم انضباطی برای این دیدار است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده که البته تکرار آن محتمل خواهد بود.

ویدئو: 313204

مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص شایعه برگزاری و تکرار دیدار برابر الاتحاد عربستان ابراز کرد: «انتظارمان از فدراسیون فوتبال این بود تا در این قضیه حمایت بیشتری از ما داشته باشد. به هر حال رایزنی در سطوح بالای مدیریتی می‌تواند کمک زیادی به ما داشته باشد که متوجه شدیم در دو روز اخیر اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال افتاده و امیدوار هستیم مجددا این بازی در نقش جهان تکرار شود.»

مدیر تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: «امیدواریم تکرار شود ولی ما باید منتظر ای‌اف‌سی باشیم و اطلاعی از این موضوع نداریم. امیدوارم دوستانی که می‌توانند کمک کنند هر کمکی هست را انجام بدهند تا این بازی مجددا در اصفهان انجام شود.»

دیدگاه‌ها