کد خبر : 1971650 | 18 مهر 1402 ساعت 12:34 | 36.1K بازدید | 28 دیدگاه

روزی که الکس فرگوسن عقلش را از دست داد!

پاتريس اورا، مدافع سابق تيم منچستريونايتد، گفت كه فرگوسن قبل از فينال ليگ قهرمانان ٢٠٠٨ صحبت‌های احساسی خاص و عجیبی را با تیم انجام داد.

روزی که الکس فرگوسن عقلش را از دست داد!

به گزارش “ورزش سه”، پاتریس اورا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد بازی کرد و با این تیم به عناوین زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد. او از بازیکنانی است که مدیریت فرگوسن را تحسین می‌کند و او را بهترین سرمربی تاریخ می‌داند. این بازیکن فرانسوی مطلب بلندی را در “پلیرز تریبون” در مورد صحبت‌های تیم سر الکس فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان در سال 2008 نوشته است.

در بخش‌هایی از این مطلب او نوشته است: ”قبل از بازی فرگوسن همه ما را جمع کرد و صحبت‌های عجیبی را شروع کرد "من این جام را قبلاً برنده شده‌ام. ما حتی نیازی به انجام این بازی نداریم." همه ما تعجب کردیم و فکر کردیم عقلش را از دست داده است. بعد فرگوسن رو به من کرد، او گفت: "به پاتریس نگاه کن. او 24 برادر و خواهر دارد. تصور کنید مادرش باید چه می‌کرد تا غذا را روی میز بگذارد!”

سپس رو به وین رونی گفت: “به وین نگاه کن. او در یکی از فقیرترین قسمت‌های لیورپول بزرگ شد. سپس رو به پارک جی سونگ کرد. "به جی نگاه کن، او از کره جنوبی این همه راه را  آمده است و پیشرفت کرده است."

1938322

همانطور که مربی در مورد داستان‌های ما صحبت می‌کرد، متوجه شدیم که او به یک همدلی جمعی اشاره می‌کند. ما فقط یک تیم فوتبال نبودیم - ما مردمی از هر گوشه جهان، از انواع فرهنگ‌ها و نژادها و مذاهب بودیم. و حالا ما آنجا بودیم، با هم در یک رختکن در مسکو، برای یک هدف مشترک می‌جنگیدیم. از طریق فوتبال با هم برادر شده بودیم.

فرگوسن در آخر گفت: “این پیروزی من است. پیروزی من شما هستید.” همه ما احساساتی شدیم. آن روز قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، یونایتد من را عاشق این بازی کرد.”

دیدگاه‌ها