کد خبر : 1971734 | 18 مهر 1402 ساعت 17:05 | 52K بازدید | 28 دیدگاه

سرپرست سابق فدراسیون رئیس هیئت تهران شد

پایان انتخابات پرحاشیه، پیروزی قاطع میرشاد ماجدی

میرشاد ماجدی با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال استان تهران انتخاب و معرفی شد.

پایان انتخابات پرحاشیه، پیروزی قاطع میرشاد ماجدی

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رأی‌گیری از اعضای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، سرانجام میرشاد ماجدی، چهره شناخته شده فوتبال، به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال استان تهران انتخاب و معرفی شد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران امروز (سه‌شنبه) با حضور 44 عضو رأی دهنده به ریاست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، برگزار شد و در نهایت میرشاد ماجدی با 27 رأی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. مجید کیومرثی و مهرداد سراجی رقبای ماجدی برای پست ریاست هیات فوتبال تهران بودند که در نهایت کمتر از میرشاد ماجدی رأی آوردند و قافیه را به او واگذار کردند.

محمدعلی خالقی‌راد، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، میرشاد ماجدی، مهدی ملک‌آباد، سهیل مهدی، علیرضا یزدانی و علی ایلکا نامزدهای انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال تهران بودند که افرادی مثل ایلکا، روزبهانی، زواره، سهرابی و یزدانی به نفع ماجدی و مهدی ملک‌آباد به نفع کیومرثی کناره‌گیری کردند. مهدی و گودرزی نیز دیگر نفراتی بودند که از این انتخابات کنار کشیدند.

رقابت در نهایت بین ماجدی، کیومرثی و سراجی برگزار شد که سرانجام میرشاد ماجدی با کسب 27 رأی از 44 رأی ماخوذه رئیس هیئت فوتبال استان تهران پیش رو شد.

با توجه به اینکه حبیب الله شیرازی، رییس هیات فوتبال استان تهران، چندی قبل با حواشی فراوان از سمت خود کنار رفته بود، احمدرضا براتی حدود سه ماه سرپرستی این هیئت را بر عهده داشت و اصلی‌ترین مسئولیت او برگزاری انتخابات ریاست بود.

در نهایت انتخابات ریاست هیات فوتبال امروز برگزار شد و ماجدی با انتخاب در این انتخابات در مدت یک سال و نیم آینده فعالیتش را به عنوان رییس هیئت فوتبال ادامه می‌دهد. دوره ریاست او بیش از یک سال و نیم نخواهد بود و در پایان این دوره دوباره باید انتخابات برگزار شود.

دیدگاه‌ها