کد خبر : 1971741 | 18 مهر 1402 ساعت 17:54 | 54.3K بازدید | 20 دیدگاه

اختلاف شدید در بلژیک: ستاره رئال عرق ملی ندارد!

یک بازیکن تیم ملی بلژیک علنا از تیبو کورتوا، دروازه‌بان مصدوم این تیم انتقاد کرد و او را به بی‌علاقگی به تیم ملی کشورش متهم کرد.

اختلاف شدید در بلژیک: ستاره رئال عرق ملی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی بلژیک بارها از دودستگی در کمپ تیم و تفرقه بین بازیکنان ملی‌پوشش ضربه خورده و به همین علت انسجام تیم ملی برای افکار عمومی و فوتبال‌دوستان بلژیکی اهمیت زیادی دارد.

به همین خاطر است که مصاحبه امروز تیموتی کاستانیه، مدافع بلژیک، با روزنامه لو سوار و انتقاد صریح و تند او از تیبو کورتوا در این کشور سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

دلخوری برخی از بازیکنان تیم ملی بلژیک به پیش از مصدومیت اخیر او برمی‌گردد. با اینکه به نظر می‌رسید مصدومیت بلندمدت کورتوا این تنش‌ها را به فراموشی خواهد سپرد اما صحبت‌های امروز کاستانیه نشان می‌دهد این امیدی خوش‌خیالانه بوده است.

1938448

کاستانیه که در فولام بازی می‌کند با اشاره به ماجرای تیبو کورتوا و تیم ملی بلژیک در ماه ژوئن خواهان عذرخواهی دروازه‌بان رئال مادرید شد و او را به بی‌توجهی و بی‌علاقگی به تیم ملی کشورش متهم کرد.

مدافع ملی‌پوش بلژیک در این مصاحبه گفت: "بله، اگر تیبو کورتوا بدون عذرخواهی و خیلی راحت به تیم ملی برگردد اصلا درست نیست. خیلی بازیکن‌ها مصدوم می‌شوند یا احساس درد می‌کنند. ولی ما که از آسمان نیامده‌ایم. ما خودمان فوتبالیست هستیم. گاهی مصدومیت شما جدی است و به صلاح‌دید تیم ملی به باشگاه‌تان برمی‌گردید. ولی گاهی می‌توانید بازی کنید ولی خودتان تشخیص می‌دهید که باید از تیم ملی بروید. تیبو خودش خواست تیم ملی را ترک کند و به باشگاهش برگردد. اگر کسی نمی‌خواهد در تیم ملی بازی کند تصمیم خودش است. کسی نباید به او اصرار کند".

تیبو کورتوا در ماه ژوئن به دلیل اینکه اعلام کرد مصدوم شده اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرد و به رئال برگشت. دومنیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از این اقدام کورتوا عصبانی بود و این را در صحبت با رسانه‌ها اعلام کرد.

دیدگاه‌ها