کد خبر : 1972089 | 20 مهر 1402 ساعت 10:22 | 41.7K بازدید | 7 دیدگاه

خودم به او خوشامد می‌گویم

لطفا دست از سر این دروازه‌بان بر دارید

روملو لوکاکو از رسانه های بلژیکی خواست که به جای پرداختن به شایعات خداحافظی تیبو کورتوا از تیم ملی، او را در این دوره سخت مصدومیت راحت بگذارند.

لطفا دست از سر این دروازه‌بان بر دارید

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا چند ماه پیش و قبل از بازی با اتریش در مقدماتی یورو 2024 وقتی متوجه شد بازوبند کاپیتانی بلژیک را به او نداده اند، اردو را با عصبانیت ترک کرد و سپس گفته شد او دیگر قصد بازی برای تیم ملی کشورش را ندارد. مدت ها نیز بود که شایعات قهر او و کوین دی‌بروینه به گوش می رسید.

1889160

مدتی بعد کورتوا در تمرین رئال دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و کل فصل را از دست داد تا فعلا شرایط برای حضور او در میادین نه برای رئال و نه بلژیک مهیا نباشد.

روملو لوکاکو، کاپیتان جدید تیم ملی بلژیک، در یک نشست خبری وقتی با سوالی در مورد کورتوا مواجه شد، پاسخ داد: «روزی که او بخواهد برگردد، در این مورد حرف خواهیم زد. اگر تیبو قصد بازگشت داشته باشد، خودم اولین نفر به او خوشامد خواهد گفت اما فعلا او را راحت بگذارید چون مصدومیت سنگینی دارد و باید کاملا روی ریکاوری خودش تمرکز کند.»

1939002

لوکاکو ادامه داد: «واضح است که در مورد اتفاقات چند ماه پیش با تیبو حرف زده‌ام و در رختکن نیز از او صحبت می‌شود ولی تمرکز اصلی تیم روی بازی های پیش رو است. امیدوارم رسانه ها نیز این موضوع را درک کنند و فقط روی حمایت از تیم تمرکز داشته باشند. ما اینجا همه مثبت فکر می کنیم و می دانم تیبو نیز از راه دور حامی ما خواهد بود.»

لازم به ذکر است که بلژیک فردا از مقدماتی یورو 2024 در زمین اتریش به میدان می رود و سپس باید برابر سوئد قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها