کد خبر : 1971746 | 18 مهر 1402 ساعت 18:09 | 13.2K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار به آلكاراس: يك رقيب جديد پيدا شد

بن شلتون در یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های سطح تور سال جاری موفق شد یانیک سینر، قهرمان اوپن پکن را شکست دهد.

هشدار به آلكاراس: يك رقيب جديد پيدا شد

به گزارش “ورزش سه”، این بازیکن آمریکایی در سال جاری موفق شد تنها در ۲۰ سالگی و در اولین خروجش از کشور آمریکا، در گرند اسلم اوپن استرالیا به نیمه‌نهایی برسد. او بعد از این موفقیت یک دوره افت شش ماهه را طی کرد، اما باز هم در یک اتفاق نادر موفق شد به نیمه نهایی گرند اسلم اوپن آمریکا برسد، جایی که مقابل نواک جوکوویچ شکست خورد و در ست سوم برای این اسطوره دردسرساز هم شد. او که علاوه بر بازی زیبا، شخصیتی جالب و سرگرم کننده هم دارد، به سرعت تبدیل به محبوب‌ترین تنیس‌باز آمریکایی شده است.

او در اولین تورنمنت خود (به جز لور کاپ) بعد از یو اس اوپن هم به درخشش ادامه داد و موفق شد رنک ۴ تنیس جهان و یکی از آماده‌ترین بازیکنان این‌ مقطع از فصل، یانیک ‌سینر را در تای برک ست سوم شکست دهد. او در ابتدا ۴-۰ در تای برک جلو بود، اما با دو لغزش بد موقع ۴-۵ عقب افتاد، اما در نهایت توانست در نوبت سرويس خودش مسلط عمل کند و ۷-۵ پیروز این تای برک شود تا نشان بدهد توانایی حل مشکل و ذهنیت بازی تحت فشار را هم دارد. او در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف هموطنش سباستین کُردا برود.

1938455

با توجه به قرعه، امکان رویارویی آلکاراس و شلتون در مسابقه فینال مسترز شانگهای وجود دارد. چیزی که با توجه به حذف نام‌های بزرگی چون سینر، دانیل مدودف، الکساندر زورف، استفانوس سيتسيپاس و هلگر رونه امکان وقوع بالایی دارد. کارلوس آلکاراس در سمت دیگر جدول فردا به مصاف گریگور دیمیتروف خواهد رفت.

دیدگاه‌ها