کد خبر : 1971773 | 18 مهر 1402 ساعت 20:21 | 38K بازدید | 22 دیدگاه

مهاجم رئال فاش کرد: منتظر آمدن امباپه بودیم

خوسلو، مهاجمی که تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست، در مصاحبه‌ای در مورد مسائلی مانند رفتن کریم بنزما از رئال، احتمال آقای گلی‌اش، درخشش بلینگام و چند مسئله دیگر صحبت کرده است.

مهاجم رئال فاش کرد: منتظر آمدن امباپه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از جذب خوسلو توسط رئال مادرید، بسیاری از هواداران تصور کردند که او یک گزینه ذخیره است و بازیکن هجومی و باکیفیت‌تری مانند کیلیان امباپه یا هری کین در همین تابستان راهی مادرید می‌شوند اما اینطور نشد و خوسلو تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی رئال در خط حمله شد.

او درباره این اتفاق و رفتن بنزما و عدم جذب مهاجم باکیفیت‌تری گفت: «در ابتدا چیزی که می‌دانستم این بود که بنزما می‌ماند و خوشحال بودم که می‌توانستم کنار او حضور داشته باشم. وقتی بنزما رفت فکر می‌کردم رئال مادرید یکی دیگر را به خدمت خواهد گرفت. این باشگاه همیشه برای بازیکنان گزینه جذابی است و می‌خواهد بهترین‌ها را به خدمت بگیرد. البته من به صورت قرضی با بند خرید اینجا هستم و دوست دارم بمانم. من در خانه‌ام هستم و هدفم این است که فصل خوبی داشته باشم تا بتوانم اینجا بمانم.»

1938509

بولت سرشاخهکیلیان امباپه؟
لحظاتی بود که به نظر می‌رسید او خیلی نزدیک است، سپس روزهایی بود که به نظر می‌رسید او قرار نیست بیاید. در رختکن همیشه در مورد همه چیز صحبت می‌کنید و قطعا درباره او هم صحبت کرده‌ایم. هرگز حقیقت را نمی‌دانستیم اما لحظاتی بود که به نظر می‌رسید قرار است بیاید اما در نهایت‌ در این تابستان نیامد.

بولت سرشاخهآقای گلی؟
خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم. به عنوان یک مهاجم دوست دارم گل بزنم و در صدر جدول گلزنان باشم. فصل گذشته بنزما و لواندوفسکی بودند، حالا بلینگام هم وجود دارد. گلزنی هم در این لیگ بسیار دشوار است.

1938506

بولت سرشاخهچرا در تابستان شماره ۱۴ را انتخاب کردی و شماره‌ای مانند ۹ را نپوشیدی؟
قبلا هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام. رئال مادرید ۲۵ شماره دارد و اگر لازم بود حتی شماره ۲۵ را انتخاب می‌کردم. اصلاً اهمیتی نمی‌دادم. نکته مهم برای من این بود که در رئال مادرید باشم.

بولت سرشاخهبلینگام؟
بلینگام پسری بسیار متواضع است که سعی می‌کند با همه صحبت کند. من با او زیاد ارتباط برقرار می‌کنم، زیرا انگلیسی صحبت می‌کنم. سعی می‌کنم زیاد با او معاشرت کنم. او پسری بسیار سخت‌کوش است، او ۲۰ سال دارد اما به نظر می‌رسد ۳۰ ساله است. او بلوغی باورنکردنی دارد.

1938508

بولت سرشاخهسیستم جدید آنچلوتی؟
خوب است، چون ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم و من دوست دارم با یک مهاجم دیگر بازی کنم. فکر می‌کنم در این سیستم چیز متفاوتی به تیم می‌آورم. سعی می‌کنم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرم.

1938507

دیدگاه‌ها