کد خبر : 1971835 | 19 مهر 1402 ساعت 08:51 | 68.1K بازدید | 34 دیدگاه

هری کین:

من هم مثل مسی و رونالدو بعد از ۳۰ سالگی بهتر می‌شوم

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس می‌خواهد تا اواخر سی سالگی‌اش به بازی ادامه دهد و تیمش را در یورو ۲۰۲۸ همراهی کند.

من هم مثل مسی و رونالدو بعد از ۳۰ سالگی بهتر می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بایرن مونیخ با شروع مسابقات یورو ۲۰۲۸، ۳۴ ساله خواهد شد و می‌خواهد از بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان نمونه‌هایی برای بازی در سطح حرفه‌ای تا سنین بالا،‌ الگو بگیرد.

انگلیس یکی از کشورهای میزبان یورو ۲۰۲۸ است و هری کین قول داده است که در آن جام حضور خواهد داشت.

کین که با ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در سنت جورج پارک ملاقات کرد، می‌گوید: «یورو ۲۰۲۸ یک موقعیت ویژه دیگر برای بردن یورو خواهد بود زیرا ومبلی قرار است میزبان فینال باشد.

احساس خوبی دارم. دوست دارم فکر کنم که دوران حرفه‌ای من حداقل تا اواخر ۳۰ سالگی‌ام ادامه خواهد یافت. وقتی به تعداد زیادی از بازیکنان سطح بالا مانند رونالدو، مسی، لواندوفسکی، ابراهیموویچ و... نگاه می‌کنید، تقریباً با رسیدن به ۳۰ سالگی بهتر شده‌اند. در بسیاری از ورزش‌های دیگر نیز این اتفاق می‌افتد.

1938621

وقتی همه چیز در زندگی شخصی‌تان سر جایش باشد و خیال‌تان از آن بابت راحت باشد، به شما کمک می‌کند که تمرکز خود را روی فوتبال بگذارید. من از نظر ذهنی در جایی که هستم راحتم و قصد دارم تا اواخر سی سالگی‌ام به فوتبال ادامه دهم.

مطمئناً سطوح بالاتری از سطح حال حاضر من وجود دارد و اکنون که در بایرن مونیخ هستم، می‌توانم به خودم فشار بیاورم تا ببینم چقدر می‌توانم بالا بروم.

ما تجربه شگفت انگیزی در یورو ۲۰۲۰ از نظر برگزاری شش بازی در ومبلی داشتیم. برای ما مانند یک تورنمنت خانگی بود. اگرچه همه هواداران در ورزشگاه حضور نداشتند، اما با این حال از ما حمایت شگفت‌انگیزی شد. حضور در اینجا و دیدن جو به ما احساس خاصی می‌داد.

در سال ۲۰۲۸ هم همینطور خواهد بود. داشتن استادیوم‌های پر و جو ورزشگاه به سود ما‌، قطعا به ما برتری خواهد داد. فکر می‌کنم تجربه تیم ملی زنان پیش زمینه‌ای از حس هواداران در یورو ۲۰۲۸ را به ما بدهد. من برای فینال آنجا بودم و دیدم که چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

1938622

دیدگاه‌ها