کد خبر : 1971838 | 19 مهر 1402 ساعت 09:46 | 27.9K بازدید | 17 دیدگاه

رفتار عجیب ستاره سیتی با هوادار آرسنال بعد از باخت!

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در حالی که تیمش برابر آرسنال شکست خورده بود پیراهنش را به یکی از هواداران این تیم اهدا کرد.

رفتار عجیب ستاره سیتی با هوادار آرسنال بعد از باخت!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته در دیداری حساس و تماشایی به مصاف آرسنال رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا شاگردان میکل آرتتا انتقام یکی از شکست‌های فصل قبل را گرفته باشند. 

این بازی با جنجال و هیاهوی بسیاری همراه بود و کایل واکر و ارلینگ هالند پس از پایان این دیدار با یکی از اعضای کادر فنی تیم حریف در کنار زمین درگیر شدند اما اتفاقات روی سکوها کاملا متفاوت بود. 

با وجود این شکست، گریلیش رفتاری جالب و باورنکردنی با هواداران آرسنال داشت و در نهایت صبوری با یکی از هواداران نوجوان این تیم عکسی به یادگار گرفت و پیراهنش را هم به یکی دیگر از آنها اهدا کرد تا تحسین بسیاری را به خاطر این رفتار پس از باخت برانگیزد. 

1938625

او که این فصل از ترکیب اصلی سیتی کنار رفته و با نظر پپ گواردیولا به نیمکت تبعید شده، در این دیدار هم در ترکیب تیمش حضور نداشت و نتوانست کمکی به سیتیزن‌ها برای فرار از این شکست کند. 

1938626

این دومین باخت متوالی منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود و حالا آنها دو امتیاز از تاتنهام و آرسنال که با امتیاز یکسان در صدر جدول این مسابقات ایستاده‌اند فاصله دارند.

دیدگاه‌ها