کد خبر : 1971852 | 19 مهر 1402 ساعت 10:44 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

میثاقیان و بنگر در ال‌کلاسیکوی مازندران

هفته اول رقابت‌های لیگ دو شاهد دوئل جذاب اکبر میثاقیان و محسن بنگر خواهد بود.

میثاقیان و بنگر در ال‌کلاسیکوی مازندران

به گزارش " ورزش سه " رقابت‌های لیگ دسته دوم از روز گذشته آغاز شده است و امروز حساس‌ترین دوئل این هفته را شاهد خواهیم بود. جایی که استاد و شاگرد به یکدیگر می‌رسند و دربی حساس مازندران را رقم خواهند زد.

اکبر میثاقیان مربی باتجربه فوتبال ایران این فصل به نوشهر کوچ کرده است تا در این شهر بندری خاطرات را زنده کند. او که شموشک نوشهر را به بالاترین سطح فوتبال ایران رساند، اینبار به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر در بندر حضور دارد.

در سوی دیگر محسن بنگر حضور دارد، بنگر هم بازیگری و هم مربیگری را از نوشهر شروع کرده است‌. او شهرداری نوشهر را که چندین فصل در لیگ دسته سوم دست و پا می‌زد را به لیگ دو رساند و اولین تجربه مربیگری را به بهترین شکل ممکن به ثبت رساند و طلسم نوشهری‌ها را شکست.

بنگر پس از حضوری موفق در لیگ دسته اول، این فصل راهی دیگر تیم منطقه شد و هدایت نیکاپارس چالوس را بر عهده گرفت و حالا در اولین بازی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت، همان تیمی که خود آن را به لیگ دو رساند.

از آخرین باری که چالوس و نوشهر یک تقابل این چنینی در فوتبال داشته‌اند، بیش از چهار دهه می‌گذرد. جدال این دو تیم مجددا شور و حال خاصی در کوچه و بازارهای شمال به راه انداخته است و همه از این دیدار می‌گویند و بدون شک ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد شد تا ال‌کلاسیکوی مازنداران در اوج هیجان صورت بگیرد.

شهرداری نوشهر و نیکاپارس چالوس در چارچوب هفته اول از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه‌ در استادیوم شهدای نوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها