کد خبر : 1971863 | 19 مهر 1402 ساعت 11:49 | 37.2K بازدید | 13 دیدگاه

سورپرایز جدید احسان حدادی در راه است

به گفته سرپرست فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی بعد از خداحافظی می‌خواهد برای ریاست فدراسیون ثبت نام کند.

سورپرایز جدید احسان حدادی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی بعد از حدود 20 سال حضور در ورزش قهرمانی و کسب چهار طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی، در هانگژو اعلام کرد از دنیای حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. البته که بعد از این اتفاق و اشک‌های طولانی حدادی، او در مصاحبه‌ای مدعی شد بعد از صحبت با وزیر ورزش تصمیم خواهد گرفت که برای المپیک پاریس استارت دوباره‌ای بزند یا خیر.
با این حال سرپرست فدراسیون دوومیدانی از برنامه جدید احسان حدادی رونمایی کرده است. حدادی که قبلا هم در مصاحبه‌های خود از علاقه‌اش برای ورود به مدیریت و ریاست فدراسیون خبر داده بود، احتمالا یکی از کاندیداهای انتخابات پیش روی فدراسیون دوومیدانی است.

افشین داوری در این باره می‌گوید: "من شنیدم او می‌خواهد برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کند و برایش آرزوی موفقیت داریم. حدادی ورزشکار بزرگی است و همیشه خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات کرده است." 

با این شرایط باید در انتظار حضور یک قهرمان دیگر در راس یکی از فدراسیون‌ها باشیم؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر با حضور نفراتی همچون علیرضا دبیر، آرش میراسماعیلی و هادی ساعی روی صندلی ریاست فدراسیون‌های کشتی، جودو و تکواندو رخ داده است.

دیدگاه‌ها