کد خبر : 1971919 | 19 مهر 1402 ساعت 15:20 | 55.8K بازدید | 42 دیدگاه

کاسمیرو و واران دیگر انرژی ندارند

این دو بازیکن به درد یونایتد نمی‌خورند

دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد، انگشت اتهام را به سمت کاسمیرو و واران نشانه رفت و آنها را از مقصران وضعیت کنونی شیاطین سرخ عنوان کرد.

این دو بازیکن به درد یونایتد نمی‌خورند

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو و رافائل واران از نظر مربی هلندی سابق منچستریونایتد، دو معضل اصلی این تیم هستند. واران دو سال پیش و کاسمیرو نیز یک سال پیش رئال را به مقصد یونایتد ترک کردند و هرچند فصل قبل از مهره‌های مهم یونایتد در راه فتح جام اتحادیه و رسیدن به فینال جام حذفی بودند، ولی این فصل از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند.

1938710

یونایتد اصلا شروع خوبی در فصل جاری نداشته و نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان اوضاع مناسبی ندارد. کاسمیرو در شکست خانگی برابر گالاتاسرای بین دو نیمه تعویض شد و واران نیز مورد انتقاد زیادی قرار گرفت. کاسمیرو در یازده بازی فصل یونایتد ثابت بازی کرده ولی برابر گالا، برایتون و برنتفورد تعویض شده است.

رنه مولنستین، دستیار سابق سر الکس فرگوسن، در مورد مشکل این فصل یونایتد به دو بازیکن سابق رئال اشاره کرد و گفت: «لیگ برتر بسیار سریع و پرفشار است و سرعت بازی‌ها بیش از 100 کیلومتر در ساعت است. معتقدم واران و کاسمیرو برابر این سرعت کم آورده‌اند و دیگر انرژی لازم را ندارند. یکی در قلب دفاع و دیگری در مرکز زمین به یونایتد ضربه می‌زنند. هر دو از نظر من یکی از مشکلات فعلی یونایتد هستند.»

1938711

مولنستین ادامه داد: «اریک تن‌هاخ دوست دارد یونایتد مثل تیم سابقش آژاکس حریف را سخت پرس کند ولی ابزار لازم را ندارد. او توقعاتی از تیمش دارد و یک برنامه واضح را برای بازیکنانش ترسیم کرده ولی با این مجموعه نمی‌شود. توضیه من به تن‌هاخ این است که راه دیگری برای رسیدن به سبک بازی موردنظرش پیدا کند.»

دیدگاه‌ها